Posty

Wyświetlanie postów z 2016

Nawilżenie na zimę. Ziaja.

Obraz
Nadeszła zima, a z nią przymrozki. Może za oknem nie widać straszliwego mrozu, ale nasza skóra zdecydowanie cierpi. Jeśli macie tendencje do suchej skóry, szczególe w zimę, co ma większa część kobiet to ten post jest dla was.

W mojej kuchni #3 Pierniczki Dr.Oetker. Seria Limitowana.

Obraz
Święta coraz bliżej. Klimat tego okresu niestety dla wielu traci swoją wartość, ale są tacy którzy nadal kochają ten magiczny czas. Jednym z plusów jest świetne jedzenie! Czyli? Pierniczki.

Sleek MakeUP

Obraz
Jakiś czas temu dostałam palete i-Drive, A new day z firmy Sleek MakeUP oraz Pędzle 7 Plece Brush Set, także z tej firmy. Dziś przedstawie wam opinie na temat tych kosmetyków.

Moda na święta

Obraz
Zbliżają się święta... Każdy z nas kocha ten czas. Choinka, zapach potraw wigilijnych i ozdobione miasta. Podczas świąt mamy chwile by zwolnić, spędzić ten czas z rodziną i przyjaciółmi oraz by obdarować najbliższych wspaniałymi prezentami.

Otchłań

Obraz
Otchłań... Otchłań naszych myśli. Tak często poddajemy się temu. Siadamy i myślimy. Zastanawiamy się nad życiem, nad sensem, nad przeszłością i przyszłością, nie zwracając uwagi na teraźniejszość.

Lubię to! #2

Obraz
Kolejna część "Lubię to", czyli to, co skradło moje serce w ostatnim czasie. 

Inspiracje życia, motywacje świata. #5

Obraz
Dzisiejszy tydzień jest okropny! Dla was też? Ta pogoda i atmosfera panująca na dworze... Do tego milion spraw do załatwienia.

Buble #1: To czego nie lubię

Obraz
Są rzeczy które okazują się fatalne! Dziś przedstawie wam dwa produkty, które jakiś czas temu zaczełam urzywać, niestety okazały się pomyłką.

Jesienna czerwień.

Obraz
Tegorocznej jesieni, urzekła mnie czerwień. Choć nigdy nie byłam zwolenniczką tego koloru, to tym razem zakochałam się w czerwieni na ustach, jak także na paznokciach.

Halloween

Obraz
Niektórzy z was obchodzą Halloween, inni nie uwzględniają tego "święta". A jak jest z tobą?

Odwaga. Głowa do góry i naprzód.

Obraz
Ludzie nie są idealni, każdy z nas ma swoje wady. Często coś nam się nie udaję, ale czy to powód by się poddawać?

Inspiracje życia, motywacje świata #4

Obraz
Cześć miśki! Dziś mam dla was kolejną dawkę inspiracji. Tak! Będą inspiracje letnie. A dlaczego? Bo nie umiem pogodzić się, z tym, że lato odeszło. :(

Aplikacje. Co, gdzie i jak?

Obraz
Każdy z nas ma pełno aplikacji na telefonie. Niektóch używamy, a inne są bo są. Na pewno i ty znasz takie aplikacje jak "Snapchat" czy "Instagram". Ale są też takie, o których nie masz pojęcia lub kiedyś tam usłyszałeś, ale nie wiesz dokładnie o co w tym chodzi.

Lubię to! #1

Obraz
Coś z serii ulubieńców, lecz nie do końca. Dziś pokaże wam to co w ostatnim czasie mnie zainteresowało, posmakowało lub zainspirowało. Myślałam nad stworzeniem jednego posta, ale potem pomyślałam o serii - dlaczego nie? Nie będzie to zwykłe polecenie pewnych przedmiotów czy suche opisanie danych kosmetyków. Będą tu miejsca, filmy, wszystko to z czym spotykamy się w codziennym życiu. No to zaczynamy. ;)

Liebster Blog Award

Obraz
Dzięki za nominacje Coosure!  11 pytań i 11 nominacji. No to zaczynamy!

Serce czy rozum?

Obraz
Dylemat każdego z nas. Wybrać uczucia czy rozsądek? Żyję się raz i powinieneś wylać swoje uczucia by porwała je rzeka życia. Po co masz głowić się czy wypada coś zrobić, czy nie? Owszem, są sytuacjie gdzie rozum podpowiada ci, iż powinieneś zachować się odpowiednio, ale tu też ingerują uczucia w postaci sumienia. Zadaj sobię proste pytanie: "Czy chcę być rozsądna i męczyć się z uczuciami czy chcę być szczęśliwa ?"

My Trip #2: Ustronie Morskie & Kołobrzeg

Obraz
Marzyłam o wypadzie nad morze, choć by miała to być wycieczka kilkudniowa. Jeśli przeglądaliście moje starsze posty, to dobrze wiecie, iż kocham wode i jest to moje miejsce, więc stało się. Z chłopakiem pojechaliśmy na 6 dni do Ustronia Morskiego. Jest to fajne miejsce, gdzie znajduje się jedna głowna ulica, która po obu stronach zakończona jest dojściem do morza. Na tej ulicy jest wiele barów i straganów oraz dla miłośników imprez, dwa kluby. Z jednej strony jest tam spokojnie, a z drugiej, jest gdzie się pobawić, bardzo podoba mi się ten złoty środek. Ceny nie są wysokie, co innego w Kołobrzegu. Większe miasto i wyższe ceny. Od Ustronia do Kołobrzegu jest jakieś 17/18 km. Jest to piękne miasto pełne ludzi, gdzie znajduję się bardzo dużo straganów, sklepów i klubów, lecz jedynym naszym problemem było znaleźć fajną knajpę, gdzie można coś zjeść po rozsądnych cenach. Pomimo wszystko zakochałam się w tych miejscach, ale pewnie dlatego, że są one poprostu położone nad morzem, gdzie czuję…

Nowa szafa

Obraz
Jesień nadchodzi, a wraz z nią kolejne trendy. W tym sezonie nic nadzwyczajnego się nie pojawiło, większość znaliśmy już kilka miesięcy wstecz i zdołaliśmy się z tym oswoić. Moda dała nam czas na zaopatrzenie swojej idealnej szafy lub garderoby. Dziś chciałabym wam pokazać trendy, które mi się najbardziej podobają i w największym stopniu odnajduje się w nich.

Inspiracje życia, Motywacje świata #3

Obraz
Przychodzę do was z kolejną dawką inspiracji. Piękne włosy, cudne buty i fantastyczna biżuteria, to wszystko, a nawet więcej tutaj. :)

Cieszmy się chwilą

Obraz
Każdy z nas ma gorsze i lepsze momenty życia. Często nie potrafimy dostrzec pozytywów i obarczamy się smutkami. Czy też czasami szczęście ucieka ci z pod nosa? Nie potrafisz tych cudownych chwil złapać, tylko wypuszczasz je, a one uciekają dobrowolnie...

Jak się pakuję?

Obraz
Wiele z was swoje wakacje ma już za sobą, ale są też tacy którzy dopiero wybierają się na swój szalony wyjazd. Dziś chciałam wam pokazać jak ja się pakuję, czym się kieruję i w jaki sposób wybieram dane rzeczy.

MyTrip #1: Kraków

Obraz
W zeszły weekend mój chłopak zabrał mnie do Krakowa. Pogoda nam nie dopisała, ale kilka miejsc odwiedziliśmy. Co moge wam polecić? 

Promienie lata

Obraz
Gdy nadeszły wakacje myślałam, że będę miała więcej czasu dla siebie, ale się myliłam. Ciągle padam ofiarą pędu codzienności. Oczywiście są w tym obowiązki jak i rozrywka, ale nie mam kiedy nawet siąść i spokojnie napisać post czy przeczytać książke. Ciągle coś się dzieje, z jednej strony to fajne, z drugiej czasem nie zbyt interesujące. W ten weekend jadę do Krakowa, co będzie na pewno fajną przygodą. A wy jakie macie plany na wakacje?

Pielęgnacja paznokci. Co mogę wam polecić?

Obraz
Nigdy nie miałam na paznokciach tipsów, hybryd czy żelów. Zawsze starałam się mieć SWOJE ładne i długie paznokcie, lecz ostatnio troszkę je zaniedbałam. Rozdwajały się i łamały. Dwa tygodnie temu kupiłam polecaną mi odżywkę do paznokci i ją wypróbowałam. Muszę przyznać, iż paznokcie stały się trwalsze i ładniejsze. Aktualnie zapuszczam je i dążę do odpowiedniej mi długości, a już jest blisko :)

Inspiracje życia, Motywacje świata #2

Obraz
I jak mijają wam dni z pierwszymi promieniami letniego słońca? :D Niestety dziś za ciepło nie jest, a słońce zawitało na małą chwile. W takie dni, bez słońca, wszystkiego mi się odechciewa! Dla osoby kochającej upał, cierpieniem jest życie podczas zimnego deszczu. Ale no cóż, nie żyjemy w ciepłych krajach i musimy sobie jakoś radzić :) Mam masę planów, czekam tylko na słońce ;)

Co na twarz?

Obraz
Ciągle szukam i szukam odpowiedniego pudru dla mnie. Mam z tym zawsze problem, ponieważ moja skóra na twarzy potrzebuję nawilżenia, lecz nie może być rozświetlona. Kłopot mam też z kolorem, z racji iż jestem blada i mam bardzo jasną karnację, zawsze kupując puder, wybieram najjaśniejszą barwę, lecz często nawet najjaśniejszy odcień pudru jest po prostu dla mnie za ciemny. Porównam wam dziś dwa pudry, których używałam w ostatnim czasie.

Największa wartość w życiu - Bądz sobą !

Obraz
Całe życie, uczymy się, dojrzewamy, kształtujemy swój charakter. Z czasem dostrzegamy najważniejsze dla nas wartości w życiu. Praca, dom, rodzina, miłość... Jaka jest moja główna wartość? Bycie po prostu sobą. Bez tego nie było by nic. Nie znalazłabym prawdziwej miłości, nie poznałabym samej siebie oraz nie byłabym szczęśliwa. Udawanie jest jak iluzja, ale każda iluzja ma za sobą prawdę. To tylko złudzenie optyczne które powstaje w naszych głowach.

Czas na rower!

Obraz
Na dworze coraz cieplej, a u mnie coraz większe chęci na aktywność. Wraz z promieniami słońca trafia we mnie dawka energii, którą muszę gdzieś wyrzucić. Mam ochotę na ciągłe spacery, gry zespołowe, festiwale i inne. Zaliczyć możemy też jazdę na rowerze. Świetna aktywność na ciepłe dni! Prawda? 

W mojej kuchni #2 BigActive - Herbata którą pokochałam

Obraz
Każdy z nas uwielbia moment pod kocem z herbatą i książką. Kiedyś już pisałam jak można w łatwy sposób zrobić zdrową herbatkę (miód+sok malinowy zamiast cukru i cytryna). Czy ktoś nie lubi herbat? Bo chyba to nie możliwe :)

BeBeauty - myjący peeling do ciała i antyperspiranty ISAE INVISIBLE i ISAE ANTI-STRESS

Obraz
Hej ;) Mimo wielu, różnorodnych słyszanych opinii na temat BeBeauty, zawsze przechodziłam obojętnie obok tych produktów. Aż postanowiłam wypróbować. Zakupiłam dwa myjące peelingi do ciała, o zapachu kiwi i wiśni oraz dwa antyperspiranty: ISAE INVISIBLE i ANTI-STRESS.

Golden Rose WOW Nail Color

Obraz
Cześć wam :)) Dziś chciałabym pokazać lakiery Golden Rose, które uwielbiam. Moim największym problemem jest szybko zachodzący lakier z paznokci, a nie jestem miłośniczką hybryd, ani żalów. Lakiery Golden Rose bardzo przypadły mi do gustu, wręcz powiedziałabym, że są moimi ulubionymi. Mają idealną konsystencje, wygodne pędzelki, cudne kolory i długo się trzymają. Najchętniej kupuję lakiery WOW Nailc Color, ponieważ są one małe i wygodne. Jeśli kupuję duży lakier zazwyczaj nie zużyje całego bo zdąży mi się zeschnąc. W lakierach kieruje się zasadą, iż wole mniej a różnorodnie. Za dwa różne kolory zapłaciłam tak samo ile dałabym za duży lakier, no i miałabym tylko jednek kolor, którego pewnie nie zdążyłabym zużyć, a Golden Ros WOW Nail Color zazwyczaj zużywam do końca. Aktualnie mam 4 cudeńka, kolory mi się niesamowicie podobają i można je fajnie zestawiać.

Coachella 2016

Obraz
Chyba każdy z was kojarzy ten festiwal. Piękne miejsce, cudowna muzyka i wyśmienita moda panująca na tym festiwalu sprawia, że staje się ono naszym marzeniem. To wielkie wydarzenie już za nami, ale szał panujący w intrenecie jeszcze nie ustał. Ciągle udostępniane są zdjęcia modelek czy gwiazd dużego formatu. Jak zapewne wiedzie na Coachelle wybrały się również polskie blogerki m.in. Jessica Mercedes i Maffashion.

Zapach kwiatów

Obraz
Hej wszystkim :D Te zawahania temperatur są męczące, prawda? Raz ciepło... Raz zimno... Nie można przewidzieć jak się ubrać aby nie było za gorąco czy za ciepło. Ale jedno musicie mi przyznać, czuć już wiosnę! Coś pięknego prawda? Pierwsze promienie słońca, ptaki śpiewające z rana za oknem i przyroda budząca się do życia.

W mojej kuchni #1 Babeczki na 1001 sposobów

Obraz
Cześć wam :) Jakiś czas temu kupiłam "Babeczki na 1001 sposobów" z Delecty. Odleżało swoje (jakieś 2 tygodnie), aż w końcu podjęłam się wypieku :D I tym samym wyczarowałam małe cudeńka :)

Inspiracje życia, Motywacje świata #1

Obraz
Hej :) Czy wam też tak bardzo brakuje czasu? Ehh... Gdyby doba miała 30 godzin było by idealnie. Szkoła zabiera mi ogrom czasu no ale poniekąd jest potrzebna, może nie aż w takim stopniu, ponieważ moim zdaniem edukacja w Polsce jest na dość wysokim poziomie, ale pewne rzeczy i tak powinniśmy wiedzieć. Pomijając ten temat, od maja planuje rozpoczęcie nauki do egzaminu zawodowego, który będę miała w czerwcu no i jeszcze za tydzień czeka mnie egzamin praktyczny na prawo jazdy. Tyle rzeczy do zrobienia... a ja pełna zapału ! :D Ciężko z takim wulkanem energii wysiedzieć na lekcjach, ale jak trzeba to trzeba.
Bla bla bla. Dobra nie będę wam się tu rozpisywała, w końcu nie jest to post o pogaduchach ale o inspiracjach. Więc łapcie kilka ciekawych i fajnych zdjęć które mogą niesamowicie zainspirować :)

Colorfy-Coloring Book Free

Obraz
Coloring for adults! Każdy powinien kojarzyć antystresowe i kreatywne kolorowanki dla dorosłych. Można je z łatwością znaleźć w różnorodnych księgarniach. Jest to fajny zabijacz czasu, ale jednak trzeba wydać na niego parę groszy. Ostatnio znalazłam ciekawą aplikacje "Colorfy-Coloring Book Free" i bardzo mi się spodobała więc postanowiłam wam ją tu przedstawić. UWAGA-UZALEŻNIA! :D

Szlifowanie własnego diamentu

Obraz
Można nas porównać do broni palnej. Dlaczego? Każda broń ma swoje plusy i minusy, ale przy dobrej amunicji, zawsze wypali. Tak też jest z nami, w pewnych rzeczach jesteśmy lepsi, w innych gorsi, ale najważniejsze jest podłoże. Broń nie wypali bez amunicji, a malarz nie namaluje swojego dzieła bez pędzla. Do czego zmierzam? Wszystko zależy od nas, od własnej chęci rozwoju, bo jeśli nie poznasz techniki tańca, to nigdy nie zostaniesz zawodowym tancerzem.

Kosmetyczni ulubieńcy

Obraz
Nie jestem ekspertką w dziedzinie kosmetologii, ale mogę wam polecić kilka produktów, które mnie na prawdę zachwyciły i z czystym sercem mogę wam je polecić :)



Dzień kobiet?

Obraz
Niedawno był 8 marca, czyli? No tak, dzień kobiet, każdy to wie... Zawsze po tym dniu mamy góry słodkości i kwiaty porozstawiane wszędzie. Prawda dziewczyny? To taki standard - zawsze pewny i bezpieczny prezent :) Ja tam lubię budzić się w pokoju pełnym kwiatów i od czasu do czasu zjeść jakieś pyszności, więc nie narzekam :D A wy co o tym myślicie? Dostałyście coś oprócz tych "standardów"?


Podróż zwana życiem

Obraz
Rodzimy się i umieramy. Uczymy się całe życie. Poznajemy siebie, własną osobowość, zainteresowania. Zakładamy rodzinę, spełniamy się w pracy. Dostrzegamy jak rosną nasze wnuczęta. I co? Koniec... Tak po prostu. Odbyliśmy swą podróż, magiczną podróż.


A co jest najważniejsze w naszej podróży? Bycie sobą.

Pomysł na prezent

Obraz
"I jaki tu prezent kupić?" - Utrapienie każdego z nas. Chcemy aby prezent nie był standardowy, ale funkcjonalny. Dobrą alternatywą są bony upominkowe. Nigdy nie byłam przekonana do tej formy prezentu, puki sama go nie dostałam! A, że jestem maniaczką zakupową, to ucieszyła mnie możliwość zakupów w Mohito :)) Jest to na prawdę fajny pomysł na prezent. Nie dajesz wtedy pieniążków, które są standardem, a i czasem nie wypada je dać. Nie musisz się też martwić czy dana rzecz się spodoba, ponieważ to nie ty wybierasz bluzkę czy sweterek :)
Jest to forma prezentu z której na pewno nie raz skorzystam i polecam wam to, szczególnie, iż staje się to coraz bardziej popularne, więc coraz więcej sklepów oferuję podarowanie karty upominkowej.


Klip od tyłu

Obraz
Brak odwagi czasem rujnuje nasze marzenia. Do czego zmierzam? Do tego co ostatnio mi się przytrafiło. Zawsze sądziłam że jestem gorsza od innych, uważałam że zawsze będzie ktoś lepszy ode mnie.
Przeglądałam Facebooka, natrafiłam na post, ogłoszenie, casting do klipu. Hmmm... "I tak się nie dostane". Ale jednak ciągle o tym myślałam, nie dawało mi to spokoju, aż w końcu "Kurde, spróbować mogę". Wysłałam zgłoszenie. Jakieś 5 godzin później, praktycznie zapomniałam o tym, robiłam herbatę. Nagle powiadomienie, jakiś mail, "pewnie jakieś ogłoszenie". A tu co? :o "Witam. No to gratuluje! Jesteś w klipie." Czy to dzieje się na naprawdę????? Tak! Euforia, szczęście, coś cudownego. No to jestem w klipie :D

Małe co nieco na zimowe wieczory

Obraz
Ciągle mało czasu, nauka, nauka i nauka. Następnie ferie w Zakopanym, no i tak zleciało, aż w końcu znalazłam czas na post! Czy wy też macie problem z brakiem czasu? Właśnie zaczęły mi się ferie, więc mam nadzieje, że trochę nadrobię. Wczoraj wróciłam z Zakopanego i choroba mnie złapała :( Byliście czy może planujecie jechać na ferie? A może teraz właśnie bawicie się na stoku czy na termach? ;) Na feriach, w górach rzadko bywałam, nie jestem przekonana co do tych klimatów i w tym roku też się nie przekonałam, co nie świadczy że było źle :D Lecz przemoknięte ubrania, mróz i dreszcze z zimna... Nie, to nie dla mnie! Teraz siedzę w ciepłym pokoju z ciepłą herbatką. :3
I tu porada/przepis dla was na pyszną i zdrową herbatę.



Szaleństwo zakupowe - Cropp

Obraz
Dlaczego szaleństwo? Nie dlatego, że nakupiłam wiele ciuchów, ponieważ w prawdzie rzeczy nie kupiłam dużo. Lecz dlatego iż te zakupy internetowe to wielki wyścig szczurów. Były ogromne wyprzedaże, a jak wszyscy wiedzą wyprzedaże=dużo ludzi, a i tak też jest w sklepach online. Zamawiając musiałam być szybka, ponieważ wrzucając do koszyka jedną rzecz (np. koszulkę) i oglądając dalej coś innego, po kilku minutach ta koszulka była już niedostępna. W efekcie nie kupiłam dużo ale i też nie doszło do mnie wszystko, bo jak się okazało, zamówienie przyjęli lecz im brakło towaru.

Must Have Ferie 2016

Obraz
Hej :)
Niektórzy z was skończyli już ferie, a u innych nadal trwają, lecz są też takie województwa gdzie na te 2 tygodnie wciąż niecierpliwie czekają. Oczywiście na pewno są tu też, osoby które pracują i ferie mają wtedy kiedy dostaną urlop. A u was jak jest?
Wiele z was wyjeżdża czy to w góry, czy nad morze, aby odpocząć i się zrelaksować oraz odetchnąć od codziennych spraw.
Jeżeli planujesz jakiś wyjazd, (oczywiście pomijając ciepłe kraję itd. gdzie nie przydadzą ci się ciepłe swetry i szaliki) to parę rzeczy będzie ci niezbędnych.


Początki są trudne

Obraz
Cześć wszystkim. Mam na imię Paulina, 18 lat, mieszkam na śląsku. Już nie raz zakładałam i prowadziłam różne blogi, miniblogi oraz strony facebookowe. Jednak zawsze po pewnym czasie odpuszczałam, z powodu braku pewności siebie. Na pewno nie jedna z was chciała by się spełniać w swoim życiu, lecz nie ma odwagi zacząć tego robić, w końcu początki są trudne. Lecz trzeba się przełamać! Tym samym nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale postaram się zainteresować was moimi postami. Wszelkie rady od was co do prowadzenia bloga mile widziane :) Mam nadzieje tylko, że mój blog będzie się rozwijał, a ja wraz z nim i nie zrezygnuje po pewnym czasie jak to zazwyczaj bywało. Najważniejsze się nie poddawać :)