Promienie lata



Gdy nadeszły wakacje myślałam, że będę miała więcej czasu dla siebie, ale się myliłam. Ciągle padam ofiarą pędu codzienności. Oczywiście są w tym obowiązki jak i rozrywka, ale nie mam kiedy nawet siąść i spokojnie napisać post czy przeczytać książke. Ciągle coś się dzieje, z jednej strony to fajne, z drugiej czasem nie zbyt interesujące. W ten weekend jadę do Krakowa, co będzie na pewno fajną przygodą. A wy jakie macie plany na wakacje?
Ciężko nie zauważyć, iż nastało lato. Zawitało u nas słońce jak i częste burze, co uwielbiam. Od małego byłam zakochana w uderzające o ziemię lub wodę błyskawice. A zapach po burzy jest czymś niesamowitym. Taki świeży i orzeźwiający.


Co do wody... Czy to jezioro, czy morze, to miejsce podarowuje mi niezwykły spokój. Mogłabym siedzieć godzinami, obserwując lekko bujającą się wodę, kropla po kropli czy wsłuchując się w dźwięk i barwę fal, które przychodzą jedna po drugiej. Jest to dla mnie magiczne miejsce, w którym potrafię się wyciszyć i skupić na własnych myślach, a piękny krajobraz tylko umila mi ten czas. Na pewno każdy z was wie o co mi chodzi. Jedni wolą góry, inni morze, a kolejni jeszcze coś innego. Ale każdy z was odczuwa podobne emocję.


Niestety mam dość spory kawałek do jeziora, nie mówiąc już o morzu, ponieważ mieszkam na śląsku, więc samo przez się mówi. Ale pragnę w tym roku ufundować sobie tygodniową wycieczkę nad polskie morze.












Bluzka: New Yorker
Spodnie: Mohito
Pierścionek: Prezent

Komentarze

  1. Ja też kocham ten zapach po burzy i lubię ogólnie siedzieć w burzę wpatrzona w okno, cieplutko ubrana i tak wycisza mnie to, wprowadza w błogi stan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam burzę i zapach tuż po :) Ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjny wyjazd mam już za sobą. Teraz liczę na znalezienie pracy, potem prawo jazdy i może jakieś spontaniczne wypady się zdarzą :) W chwili obecnej lenie się i oglądam plotkarę xd. Fajne miejsce na odpoczynek znalazłaś :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wakacyjny wyjazd wybieram się dopiero we Wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce a zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wypady nad wodę :) świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam odpoczywać nad wodą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zapach zarówno po deszczu jak i burzy. A jeziora i góry kocham, taka oaza spokoju choć na jeden dzień by mi się przydała myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam siedzieć nad jeziorem, lubię morze, nie lubię gór. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. też mieszkam na sląsku :) szkoda ze mamy tak daleko do morza :( dlatego lato spedzam nad rzeką :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz