Pielęgnacja paznokci. Co mogę wam polecić?



Nigdy nie miałam na paznokciach tipsów, hybryd czy żelów. Zawsze starałam się mieć SWOJE ładne i długie paznokcie, lecz ostatnio troszkę je zaniedbałam. Rozdwajały się i łamały. Dwa tygodnie temu kupiłam polecaną mi odżywkę do paznokci i ją wypróbowałam. Muszę przyznać, iż paznokcie stały się trwalsze i ładniejsze. Aktualnie zapuszczam je i dążę do odpowiedniej mi długości, a już jest blisko :)




  • DermoFuture terapia regenerująca paznokcie

Co oferuje producent:


Nie mam co do tego produktu żadnych zastrzeżeń. Może i nie pobudza wzrostu paznokcia, ponieważ dla mnie rosną tak samo jak przed używaniem odżywki, ale nie jest to coś, co decyduje o złym produkcie. Jestem zadowolona z efektów używania DermoFuture, ponieważ faktycznie utwardza płytkę paznokcia, zapobiega rozdwajaniu oraz widocznie odżywia. Jestem zadowolona z efektów preparatu. Przyznaję, że efekty widać po pierwszym użyciu, czyli po 5 dniach. Na pewno polecam dla osób mających problem z paznokciami, a chcących zapuścić swoje. Można też używać odżywki pod lakier, chroni to paznokieć i powstaję odstęp między płytką, a lakierem.  


  • BeBeauty Zmywacz do paznokci PROTECT natłuszczająco-ochronny

Po produktach marki BeBeauty, które wypróbowałam i opisałam w tym poście >CLICK< , byłam pewna, iż nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Pewnego pięknego, słonecznego dnia, chciałam kupić zmywacz, a byłam akurat w biedronce. Nie spojrzawszy na markę, wrzuciłam ten oto produkt do koszyka. Co się okazało? Jest świetny! Dzięki pompce jest wygodny w użyciu. Nie odbarwia i idealnie czyści paznokieć z lakieru. Cieszę się, że trafiłam na ten produkt. Zdecydowanie daję firmie BeBeauty drugą szanse! :D



Macie może jakieś naturalne sposoby na odżywienie paznokci?
Używaliście może te produkty?


Komentarze

  1. Nie miałam nigdy tej odżywki, ciekawe jakby się sprawdziła u mnie. Kiedyś maczałam paznokcie w takim letnim oleju, po 10-15 min każdą rękę. Paznokcie rzeczywiście były mocniejsze i nie rozdwajały się. Ostatnio niestety nie mam kiedy tego robić.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię odżywkę Herome Extra Strong. Tej powyższej nie używałam ale bardzo lubię zmywacz z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tych produktow , ale moze wypróbuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na łamliwe paznokcie stosuj olejek rycynowy z cytryną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że widziałam dzisiaj tą odżywkę w Rossmannie , ja n kupiłam tą czarną z Golden Rose. Mam nadzieję że pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam jeszcze odżywek z Golden Rose, więc nie mam pojęcia jak one działają. Ale jeśli chodzi o lakiery z Golden, to uwielbiam je. :)

      Usuń
  7. Ja właśnie niedawno skusiłam się na żele i w poniedziałek jestem umówiona na kolejny raz :) Widzę, że jesteś ze śląska. To tak, jak ja :) Gdzie dokładniej mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w małym miasteku, okolicę Zawiercia i Siewierza :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ta odzywke, kondycja moich zniszczonych paznokci po hybrydach znacznie sie poprawila :) zmywacza tej firmy jeszcze nie uzywalam

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o tych kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja własnie miałam sobie kupić tą odżywkę. Jest najlesza z jaka się do tej pory spotkałam!! :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się twój blog, więc z chęcią zaobserwuje. :)

      Usuń
  11. O! Coś dla mnie. Moje paznokcie są w okropnym stanie, więc dobra odżywka jest mi bardzo potrzebna.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jeszcze stosować tych produktów, ale odżywka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze stosowałam olejek rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten zmywacz - tylko kupuję różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje paznokcie nie są w najlepszym stanie, dlatego myśle, że to by było coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zmywacz będę musiała wypróbować, jak na razie moim faworytem jest Isana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz