Z prezentem w roli głównej

 Zbliża się magiczny czas, kiedy to wszyscy obdarowujemy siebie nawzajem dobrym słowem, wspólnym czasem, ale też prezentami! Często mamy dylemat co podarować innym, nie chcemy się powtarzać, pragniemy dać drugiej osobie coś wyjątkowego, co się na pewno spodoba. Co wybrać?

  • Wplątane zdjęcie

Kreatywne prezenty ze zdjęciami zawsze są czymś wspaniałym. Pokazuje to zaangażowanie drugiej osoby w relacje! Jest to coś osobistego, co przywoła piękne chwile i wyczaruje uśmiech na twarzy. Ramka ze zdjęciami, fotoksiążka, fotokalendarz, a może kubek z ulubionym zdjęciem? 

1. Zdjęcie zapożyczone z Instagrama @wmiiler
2. photofancy.pl
3. crazyshop.pl

  • Wyjątkowy czas

Superprezenty.pl czy wymarzonyprezent.pl to świetny pomysł by dać komuś niezapomniane chwile. Pojawiaja się tam różnorodne vouchery od spa czy luksusowej kolacji, po przejazd sportowym autem lub pakiet na strzelnice. 

  • Zapachowo

Zapachowy drobiazg jest świetnym pomysłem! Nie chodzi mi o małe perfumy, z którymi możemy nie trafić w gusta drugiej osoby. Mam tu na myśli świeczki zapachowe, kazidełka, wyjątkowe odświeżacze, czy nawet mydełko o pięknym zapachu! To jest coś pięknego. 

1. chalkandchic.pl
2. senseshill.pl
3. orphica.pl

  • Funkcjonalny prezent

Małe AGD, coś czego brakuje, a przyda się danej osobie. Musimy tylko wiedzieć co ostatnio zepsuło się tej osobie, co ma w planie kupić, lub co używa tak często, że przydał by się lepszy model. Prezent funkcjonalny zawsze jest dobrym i bezpiecznym wyborem! 

1. Zapożyczane z homebook.pl
2. Zapożyczone z grafiki google

  • A czym zrobić makijaż?
Kosmetyki często bywają dość problematyczne, jednak sporo kobiet uwielbia makijaż. Jeśli nie wiemy jakie pomadki nosi dana osoba, czy będzie podobała się jej najlepiej sprzedająca się paleta cieni lub jakiego różu używa na codzień, warto sięgnąć po akcesoria do makijażu. Najczęściej polecane są pędzle, których nigdy dość! Może być to również po prostu jakieś piękne lusterko, czy nawet sama toaletka, jeśli ktoś o takiej marzy. 
1. pl.aliexpress.com
2. Zapożyczone od delishe.pl
3. Zapożyczone od  kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com
4. Zapożyczone z pinterest.pl

  • Ciuszki i akcesoria na tapecie
Z ciuchami trzeba uważać! Nie zawsze można trafić w gusta drugiej osoby, lecz zawsze można zabrać tego kogoś na zakupy lub pokazać daną stronę i czekać aż ta osoba znajdzie coś wyjątkowego dla siebie! A wtedy mamy świetny prezent! Zawsze można też sięgnąć po akcesoria, co jest łatwiejszą opcją. Piękny szal, ładna torebka, czy wyjątkowy naszyjnik. 

W głowie mam zdecydowanie więcej pomysłów na prezenty, tych kreatywnych, ale też prostych i wygodnych. 
Chcieli byście kolejną dawkę pomysłów na prezent?

Komentarze

  1. Taka poduszka to naprawdę super pomysł 💚💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na prezenty, ja najbardziej lubię dostawać kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wskazówki 😉 ja zdecydowanie stawiam na przydatne prezenty. Z siostrą zawsze się konsultujemy co do pomysłów, żeby nie kupować bzdetów 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje! Ja jednak poszłam już trochę w inną stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje na prezenty :D Poduszka z własnymi zdjęciami to fajny pomysł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na prezenty. Czekam na kolejne :) Wciąż nie wiem co mam kupić mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły na prezenty, ja zawsze mam problem co by tu w tym roku kupić ;) Lubię takie bajery jak rami, albumy, fotoksiążki, to może być fajna pamiątka :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka pamiątka, która przypomina dane chwilę i emocje jest zdecydowanie najlepsza.

      Usuń
  8. Przyjrzę się bliżej tym propozycją, bo przyznam szczerze średnio mam pomysły na prezenty jak na razie :D
    weruczytya

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły na prezenty. Chciałabym dostać jakiś dodatek do ciuszków - torebkę, szal itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla każdego coś miłego, ciekawe inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na prezent. Może komuś coś popowiedziałaś, kto wie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam stronki superprezenty i wymarzonyprezent ale muszę tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku stawiam na prezenty praktyczne :) Coś co się przyda innym, a nie będzie tylko leżeć : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, bardzo na czasie.Czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj kupowałam kosmetyki, gdyż doskonale znam gusta swoich bliskich :)
    W tym roku natomiast postanowiłam na bardziej oryginalne prezenty. Praktyczne, ale nie takie oczywiste, więc jestem ciekawa z jakimi reakcjami się spotkam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam oryginalne i kreatywne pomysły na prezent!

      Usuń
  16. Fajne pomysły na świąteczne prezenty.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne propozycje na prezent na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły, najbardziej ucieszyłabym się z ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten przedświąteczny czas, kiedy zabieram się za szukanie i kompletowanie prezentów dla najbliższych :) W tym roku już niewielką część mam kupioną, przede mną świąteczne pakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły -szczególnie te z tymi zdjęciami 😍
    Chętnie zobaczę więcej takich inspiracji ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły na prezenty! Naprawdę super :) Ja jeszcze nie wszystkie prezenty mam skompletowane :)
    Inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pomysły na prezenty, szczególnie voucher do spa czy taka poduszka ze zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Propozycje na prezenty super! Taki funkcjonalny prezent myślę, że każdemu by pasował. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie mam prezentów, zastanawiam się, szukam, podpytuję...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysły. Jak się kogoś dobrze zna to zawsze jest znacznie łatwiej trafić gust. Gorzej gdy chce się kogoś obdarować ale nie jesteśmy pewni co ta osoba tak naprawdę lubi. Wtedy warto z różnych pomysłów skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna prezentacja prezentów, zgadzam się.Takie też robię, jeśli kosmetyki to podpytuje jaka firma, dorosłe dzieci otrzymały żel pod prysznic i pienuadze, z wnukami bez problemu. Tradycją już jest że wszyscy otrzymują piżamy i mali i duzi .

      Usuń
  26. Vouchery i fotoksiążki są dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne pomysły, jeszcze książki warte są polecenia. Ja wybieram palety z cieniami, kosmetyki i zapachowe dodatki👌🤩

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz