Pielęgnacja włosów

 Zimą nasze włosy wymagają porządnej pielęgnacji. Przez mróz, który uszkadza cebulki, możemy się nabawić nadmiernego wypadania włosów, czy uszkodzenia struktury włosa. Powinniśmy w tym okresie pamiętać o czapce, ale nie tylko! Porządna pielęgnacja będzie bardzo ważna.
  • L'biotica, Biovax, Limited Collection, Jaśmin Indyjski i Mleko kokosowe, Regenerujący szampon micelarny, włosy osłabione i wypadające
Mimo, iż szampon nie spełnia, zapewnień przez producenta, to i tak polubiłam ten produkt. Szampon nadaje świeżości i odżywienia naszym włosom.
Nigdy nie wierzyłam w magiczną moc szamponów, od działania naprawczego jest odżywka, a od porządnego oczyszczenia jest szampon. Dlatego też jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Włosy nie przetłuszczają się zbyt szybko, są one przez długi czas odświeżone.
Czasem zdarzy się, że nie mam kompletnie czasu i nie zdążę nałożyć odżywki. W takich dniach ten szampon się sprawdził, włosy były miękkie i w miarę gładkie. Cena produktu to 20 zł i chętnie do niego jeszcze wrócę. ;)
  • L'biotica, Biovax Caviar, Oleo Krem, kawior i oleje indyjskie
Produkt, który nie spełnił moich oczekiwań. Od odżywek wymagam mocnej regeneracji, odżywienia i miękkości włosów. Ta odżywka dała mi niewiele, owszem wygładziła i nadała blasku moim włosom, jednak jak dla mnie, zbyt słabego. Może dla osób, które nie wymagają mocnego odżywienia ten krem by się sprawdził.
  •  L'Oreal, Elseve, Magiczna Moc Olejków
Niezastąpiony szampon, do którego zawsze wracam. Na pewno już nie raz przewinął się on na moim blogu. Ciężko mi go pominąć, skoro jest jednym z na prawdę niewielu produktów, do których wracam. Rewelacyjne odżywienie i nawilżenie włosa. Ten produkt zawiera wszystko to czego wymagam od szamponów.

  •  Joanna Naturia, Szampon, miód cytryna
Jest to kolejny produkt do, którego wróciłam. Na wyjazdy lubię sprawdzone produkty, w małych pojemnościach. Szampon Joanny bardzo dobrze oczyszcza mi skórę głowy, oraz wystarczająco nawilża włosy. Uwielbiam go zabierać na wyjazdy, bo wiem, że z nim moje włosy nie będą tak strasznie przesuszone... 
  • Joanna Naturia, Odżywka, miód cytryna
To już nie to samo... Szampon z tej linii sprawdził się świetnie, ale odżywka jak dla mnie zbyt delikatna. Nie mogę zaprzeczyć, iż nawilża i wygładza włosy, ale bardzo delikatnie. Kolejny produkt idealny dla osób nie wymagających mocnej pielęgnacji.
  •  Revlon Professional, Equave, Instant Beauty Instant Love
Spray do włosów, który ma chronić przed promieniowaniem UV, czy działa? Trudno stwierdzić, używałam go przez całe lato i włosy nie wysuszyły się tak jak w poprzednich latach. Ale czy to typowo działanie tego spreju? Na pewno fajny gadżet, który daje świadomość ochrony przed promieniowaniem UV.
  •  Nivea, Wzmacniający Micelarny Szampon
Tragedia!
Jak ta zielona wersja (do włosów tłustych) mnie zachwyciła, to na różowej się zawiodłam. Po prostu ne myje włosów. Po umyciu włosy dalej są tłuste i oklapłe. Jedna wielka tragedia!
  •  Garnier, Botanic Therapy, szampon oczyszcza i orzeźwia, zielona herbata, eukaliptus i cytrus
Hit!
Rewelacyjny szampon, który nadaje włosom niesamowitą świeżość i blask! Pierwszy raz, spotkałam się z takim efektem, iż po umyciu, gdy osuszam włosy czuję dalej świeżość we włosach.


Jaki jest Wasz ulubiony szampon?
Czego wymagacie od szamponu?
Mocnego odżywienia czy po prostu oczyszczania i świeżości?

Komentarze

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam na ochronę koloru☺
    Moim ulubieńcem jest szampon do włosów farbowanych Gold well ,lubię także kokosowy z Joanny☺
    Musze wypróbować ten spray z Revlon ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrzebuje ochrony koloru, dlatego też u mnie nie znajdzie się takiej pielęgnacji. :(

      Usuń
  3. Znam tylko oleo krem, ale nie lubię go. Strasznie obciąża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w miarę grube włosy, więc moich na szczęście nie obciążył, ale i tak nie jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  4. Używałam szamponu z Biovaxu z tej serii, tylko tego z kwiatem wiśni. ;) Oleo- kremy bardzo lubię, ale faktycznie ten nie jest taki fajny jak pozostałe. Z Garniera używam obecnie i bardzo lubię duet szampon i maska- miód i propolis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to muszę sprawdzić pozostałe oleo-kremy. Mnie Garnier zachwycił!

      Usuń
  5. Biovax u mnie sprawdza się średnio. Początkowo byłam zachwycona, ale później zaczął obciążać mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że przy dłuższym używaniu tak reaguje, ja jedno opakowanie zużyłam i zmieniłam na inny produkt, a poza tym jedno opakowanie używałam bardzo krótko, bo słabo się pienił, więc miałam w sumie go na jakieś 2 tygodnie.

      Usuń
  6. Zimą moje włosy są w kiepskiej kondycji. Koniecznie muszę spróbować szamponu z Garniera z zieloną herbatą :)!!! Wesołych Świąt :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon Garnier chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon L`Oreal i ja bardzo lubię. Ten ostatni od Garnier wydaje się również dobry:) Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku 2019!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam jedynie szampon L'oreal, z którym bardzo się lubię :)
    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś szampon z Garniera z linii Botanic Therapy, ale tak średnio się u mnie sprawdził. Pozostałych szamponów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię Garniera bo większość szamponów i odżywek się u mnie kompletnie nie sprawdza. Ale ten, jako jedyny, jest dla mnie hitem!

      Usuń
  11. Też kocham szampony z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio ściełam włosy i mam teraz za ramiona, do łopatek - coś takiego, ale wcześniej miałam dużo dłuższe i systematycznie prostowałam keratynowo. Wtedy moim ulubionym szamponem był BabyDream z Rossmanna (szampon bez SLSów), ale gdy keratyna się już trochę wypłukała - strasznie plątał włosy. To samo robił mojej małej córeczce, która nie lubi sie czesać (dlatego ma włosy max do ramion). Teraz już nie prostuje keratynowo i tak jak wspomniałam powyżej: mam włosy do łopatek. Używam szamponów babci Agafii i jestem z nich bardzo zadowolona. Mojej córce z kolei wybieram szampony z odżywkami, wtedy włosy dużo łatwiej się rozczesują. Komentarz napisałam prawie jak post XD
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam nigdy podanych przez Ciebie szamponów, ostatnio trochę boje się próbować nowości i raczej wracam do moich pewniaków. Jednak jeśli kiedyś będę chciała sięgnąć po jakiś inny szampon, będę miała na uwadze twój komentarz. Dziękuję. :D

      Usuń
  13. Muszę koniecznie przetestować szampon z Garniera <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymagam od szamponu przede wszystkim oczyszczenia skóry głowy ale nie "agresywnego" tzn. bez SLS, SLES tylko za pomocą łagodnych substancji myjących. Odzywka też musi dobrze odżywić moje suche włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pielęgnacja włosów nie jest taka prosta :( Ja do swoich włosów używam szamponu oraz odżywki z aloesem kupuje go na stronie https://forever-produkty.pl/ sprawuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest, szczególnie gdy włosy są wymagające.

      Usuń

Prześlij komentarz