Inspiracje&motywacje #16

Czy Wam też robi się ciepło w serduszku na widok świątecznych reklam i ozdób? Wszystko to wprawia w niesamowity nastrój i pomaga przetrwać szarą jesień. 
Co u mnie? Brak czasu, szkoła, praca, dom i kociak, w wolnym czasie rodzina i znajomi, gdzie tu znaleźć czas na odpoczynek?
Dziś będzie sporo inspiracji domowych, ponieważ ostatnimi czasy intensywnie myślę o własnym, większym mieszkaniu. Obecnie wynajmujemy z chłopakiem kawalerkę, jednak marzy mi się własne, piękne mieszkanie. Wplątałam tu też trochę świąt, ponieważ ten klimat dociera do nas już z każdej strony. 
A na koniec coś z mody. W tym roku skradły moje serce jesienne długie płaszczyki. Do każdego stroju wnoszą elegancje i szyk. Rewelacja!


Wy myślicie już o świętach?
Jaki był Wasz modowy "Must Have" na tą jesień?

Komentarze

  1. Uwielbiam oglądać w sklepach świąteczne ubrania czy też dodatki do domu. ;) Faktycznie wtedy robi się cieplej na serduszku. <3 Bardzo spodobały mi się inspiracje fryzurowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te inspiracje 😍
    Dla mnie Święta juz kilka lat temu straciły swój klimat i urok -nie wiem czy przez ten wszechobecny chaos przedświąteczny czy może przez marketing ;wszak od dluzszego czasu po 1 listopada już w sklepach pojawiają się świąteczne produktu...
    pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie ludzie reagują faktycznie lepiej smakowało by wyczerpane, gdyby tak chwilkę poczekać z tym wszystkim, święta były by wyjątkowe, a nie przedwcześnie naciągane. No cóż... mimo wszystko, ja kocham święta i nic nie odbierze mi tej cudownej magii. :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że w sklepach i tv pojawił się już świąteczny klimat. Niektórzy na to narzekają, ale przyznam się że takie oglądanie rodzinnego szczęścia, tych choinek kolorowych, słuchanie tych piosenek magicznych, wszystko sprawia, że jeszcze bardziej nie mogę doczekać się świąt :) Cudowne inspiracje, uwielbiam takie oglądać, mogłabym to robić godzinami, niezwykle mnie motywują do tworzenia podobnych :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wyczekane najlepiej smakuje, jednak przyzwyczaiłam się, a że kocham święta, to tak jak pisałam, już mi się ciepło na serduszku robi.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe inspiracje :) Aczkolwiek nie lubię zbyt przedwczesnego szumu wokół Świąt. Niestety z roku na rok pojawia się szybciej, przez co potem ta magia nie jest już taka jak kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w tym roku było to już przed wszystkimi świętymi, to już przesada...

      Usuń
  5. Cudowne są, zawsze podziwiam ludzi którym chce się wyszukiwać takich inspiracji:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie oglądam tv więc reklam tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje ;) Bardzo lubię takie oglądać, ale chyba nigdy nie dorobię się takiego pięknego mieszkania ;) Moim zdaniem, te świąteczne reklamy trochę za wcześnie, ale niech będzie, za dwa tygodnie można już spokojnie nastrajać się Boże Narodzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, troszkę za wcześnie. Ja też mam ciężko dorobić się takiego pięknego mieszkania.

      Usuń
  8. również uwielbiam cały ten przedświąteczny nastrój:) ,co roku cieszy tak samo

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż poczułam już trochę świątecznego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też już powoli myślę o Świętach, ale w wir dekoracji i przygotowań rzucę się dopiero w grudniu. Podobają mi się Twoje inspiracje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam w głowie święta, nie moge się doczekać tych wolnych dni spędzonych z rodziną.

      Usuń
  11. Uwielbiam Święta, ale uważam, że pojawienie się tych wszystkich świątecznych reklam czy produktów w sklepach pod koniec października tylko psuje całą ich magię. Od kilku lat niestety już nie czuję tego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się jakoś do świąt nie spieszy i te wszystkie dekoracje i reklamy, i jarmarki itd. trochę mnie rażą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne inspirację :)
    Uwielbiam takie beżowe płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz