Depilacja jako temat tabu?

 Czy depilacja jest tematem tabu? Na mało którym blogu można znaleźć wpis o depilacji. Omijamy te produkty w racenzjach, bo milej i przyjemniej opisuje nam się kremy czy podkłady. Przecież, każda, a nawet powiedziałabym każdy z nas używa produktów do depilacji, prawda? Każdej z nas przyda się informacja, których pianek czy plastrów do depilacji omijać, więc uznałam, że tym razem pojawi się tu recenzja na temat produktów do depilacji. ;) 
  • Venus, Żel do golenia
Żel, który zamienia się w piankę. Przyjemna konsystencja i zapach. Nie podrażnia skóry, ani nie wysusza, rewelacyjnie sprawdza się do golenia w każdej okolicy naszego ciała. Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. :)
  • Gillette Venus, Maszynka do golenia z wymiennymi ostrzami
Zawsze wzbraniałam się od droższych maszynek z wymiennymi ostrzami. Jednak pewnego słonecznego dnia uznałam, że spróbuję i nie żałuję! Rewelacyjnie się goli tą maszynką, idealnie sunie ona po ciele i dostosowuje się do każdego załamania.
Bałam się, że ostrza starczą mi na krótko, a co się okazało? Na miesiąc starcza mi 1/2 końcówki. Rewelacja!

  •  ISANA, Pianka do golenia SENSITIV
Tragedia! Goląc tą pianką czuje się jak bym goliła się na mydło... Co tu więcej mówić... Zapach średni, piankę ciężko wydostać z pojemnika, no zdecydowanie nie.
  • ISANA, Plastry z woskiem do depilacji ciała na zimno.
Producent uznaje, że jeden plaster można użyć kilkurazowo oraz, iż plastry można używać wszędzie. Powinny też łagodzić podrażnienie po depilacji, dzięki temu, że ma w sobie aloeas. Ile w tym prawdy? 
Może najpierw opiszę swoje włosy. Na nogach używam tylko maszynek, przez co mam grube włoski, a te plastry nie poradziły sobie z nimi. Powiem tak, robiąc wszystko tak jak opisane jest na opakowaniu, nie wyrwało mi włosków, ale zdarło naskórek... A przy późniejszych próbach wosk został na nogach i nic z tym nie mogłam zrobić!

  •  Venus, Pianka do golenia, nawilżająca do skóry wrażliwej i normalniej
Pianka nie jest zła, jednak producent się trochę przeliczył, ponieważ dla mnie nie ma tu nawilżenia, a dla skóry wrażliwej wręcz nie polecała bym tej pianki!  Więc tak jak mówię, jest ok, nic specjalnego, są lepsze pianki w takiej cenie.


  •  Gillette, Satin Care
Najlepsze na koniec!
Kiedyś już opisywałam Satin Care, Avokado. Zaczynałam od tej pianki i uwielbiam ją do dziś. Cudowny zapach! Ta złota wersja Olay, pachnie słodkim karmelem. Coś pięknego! :D
Rewelacyjna konsystencja, łagodzi podrażnienia po goleniu i co najważniejsze nawilża!
No nic dodać nic ująć, według mnie 10/10. Zawsze będę do niej wracała, mimo że kosztuje nieco więcej w porownaniu do innych pianek.


Jaką depilację stosujecie?
Jakie produkty polecacie?
Według Was depilacja jest dalej tematem tabu? 

Komentarze

  1. Ja właśnie lubię ten żel Venus :) jak mi braknie to biorę piankę męża :D faktycznie mało się o tym mówi i chyba pierwszy raz o tym czytam a fajnie wiedzieć coś o innych produktach :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy która, ta z witaminą C jest standardowa, a reszta mi się spodobała. :)

      Usuń
  2. Lovely post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tym jest, że nie lubimy gadać o depilacji. pamiętam reakcje koleżanek, kiedy inna dziewczyna zaczęła opowiadać jak było na depilacji laserowej miejsc intymnych. Peszyły się jakby to co najmniej ich dotyczyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepsze do golenia są - póki co - męskie maszynki! Nie są różowe (to nawet lepiej, ja nie lubię), a działają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, męskie maszynki są mocniejsze, jednak dla skóry wrażliwej nie wiem czy jest to dobre. Za to damskie są delikatniejsze, więc wydaje mi się, że nie naruszą tak skóry.

      Usuń
  5. Używałam niebieskiej i różowej pianki z Venus. Obie spoko na tyle, że do nich wracam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pianka Satin Care najlepiej się u mnie sprawdza ☺
    Jeśli chodzi o maszynki to tylko jednorazowe ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię maszynki z wymiennymi końcówkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam niebieskiej pianki Venus i na mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem, czemu miałby to być temat tabu. Wiele osób dba o swoje ciało i jego higienę. Ze swojej strony mogę Wam polecić https://leaclinic.pl/opis-uslug/ . Szczegóły ich oferty znajdziecie na stronie, polecam i pozdrawiam zainteresowanych .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla wielu osób depilacja, czy włosy pod pachami lub w miejscach intymnych to wstydliwy temat.

      Usuń

Prześlij komentarz