Inspiracje życia, Motywacje świata #14

 Dziś mam dla Was sporą dawkę inspiracji, mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. :)
Ostatnio Was trochę zaniedbuje, jednak nie mam na nic czasu. Po prostu nie wyrabiam z życiem! Sporo się u mnie dzieje a ja lecę na pełnych obrotach nie mając czasu dla rodziny, ani dla siebie, jednak jest to tylko ten miesiąc taki. Naszczęście za chwilę zaczynają się wakacje i już od lipca będę mogła zwolnić.
Wiele się u mnie dzieje, a więc sesja i nowa praca, którą uwielbiam i z której się mega cieszę! Nie będę mówiła jeszcze o szczegółach ( może pojawi się to już w następnych inspiracjach ;)), ale ta praca daje mi ogromną możliwość rozwoju. Póki co nie chce zapeszać, bo są to początki, a idzie mi dość dobrze.
A u Was co nowego?
Chętnie się dowiem. :)

Komentarze

  1. Świetne inspiracje, żółty odcień lakieru bardzo mi się podoba, muszę poszukać czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio też mniej czasu. W przyszłym tygodniu mam egzaminy zawodowe, więc trzeba się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też sesja. Uczę się do egzaminu, więc też nie mam zbyt wiele wolnego czasu dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje☺
    U mnie też ostatnio podobnie-też mi trochę brakuje czasu☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie zdjęcia wnętrz to można patrzeć godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz