Letnie trendy modowe 2018

Czasem moda nas zaskakuje, a innym razem jest bardzo przewidywalna. Często moda nas szokuje, jednak staje się też funkcjonalna. Wiele trendów skrada nasze serca, jednak część z nich nienawidzimy. Dziś chcę Wam pokazać to co mi się spodobało w letniej modzie tego roku.
  • Fiolet
Nie jest to rozchwytywany kolor, jednak w tym roku jest to hit! Powrócił pojawiając się na wybiegach i zostanie z nami na jakiś czas. Ten kolor pojawił się w kolekcji wiosna-lato, np. u Michaela Kors'a, czy Max Mara, a mi skradł serce! Co prawda w mojej szafie jest jeszcze bardzo mało fioletu, ale czuję, że po tym lecie pojawi się jego dużo więcej. :) 
                    >Zara<                              >H&M<                                         >Zara<                             >Pull&Bear<   

  • Plecione torebki
Jest to hit tego lata! Chyba każdy ma w swojej szafie taką torebkę. I co najważniejsze, kiedyś z taka torebką szło się tylko na plaże, a teraz można z nią iść nawet na wystawną kolacje! I to właśnie mi się w tym podoba. :)

           >Zara<                                     >Zara<                                   >Bershka<                                 >Bershka<
  • Falbany
Od dłuższego czasu jestem zakochana w falbanach, posiadam praktycznie wszystko co tylko może mieć falbany, jest to coś cudownego dzięki czemu można w łatwy sposób, grać optycznie swoją figurą. Przecież dobrze wiemy, że falbany w odpowiednim miejscu mogą zakryć mankamenty, i to jest  w nich świetne! A do tego wyglądają fantastycznie!

         >Zara<                                >Bershka<                                 >Zara<                                   >Bershka<
  • Perełki
Zwykła kurtka, bluzka czy spodnie, mogą się zamienić w ekstra ciuch dzięki kilku perełkom, które zawsze były postrzegane jako symbol elegancji. Kiedyś perły noszono tylko jako biżuterie, dziś my nosimy je na wszystkim! Uwielbiam to. :) 

         >Zara<                             >Zara<                        >Pull&Bear<                  >Pull&Bear<
  • Styl marynarski
Kolejny trend który idzie nam na rękę. Dzięki paskom możemy przecież optycznie wyszczuplić figurę. Kiedyś była to klasyczna granatowo-biała bluzka, białe spodnie i marynarka, dziś nieco przekształcamy ten styl, co mi się bardzo podoba, oversize'owe koszule, czy topy, zachowane w marynarskim stylu, są idealne!

>Pull&Bear<                               >Pull&Bear<                            >Zara<                                        >Zara<
  • Japońskie inspiracje
Ostatnio zauważyłam, iż zaczynamy mocno inspirować się Japonią, nie do końca mi się to podoba, jednak w modzie jest to coś wyjątkowego i intrygującego. Dla mnie wiele ciuszków inspirowanych Japonią, wygląda jak piżama, jednak dane kimono, odpowiednio zestawione np. z jeansami, może stać się super zestawem! Nie urywam, że na początku nie byłam przekonana do tego trendu, ale powoli zaczynam dostrzegać w nim piękno. :)

        >H&M<                                   >Bershka<                                   >Zara<                                  >Zara<     
  • Złoto
Przez długi czas, srebro było najistotniejsze, co prawda złoto gdzieś z boku chciało się wepchać do naszych szkatułek, jednak nie koniecznie mu się to udawało. Jednak teraz, złoto przejęło rynek modowy! Prawdą jest, że przez bardzo długi okres srebro królowało i było go najwięcej w sklepach, jednak teraz zaczyna się to wyrównywać. Kiedyś myślałam - do czego ja założę złoto, przecież nie wypada go nosić tak na codzień, lepiej kupić srebro -  ale teraz, w końcu mogę powiedzieć stop! Uwielbiam złoto, jest ono wyjątkowe i niecodziennie. Mówię mu TAK!

            >Zara<                                >Barshka<                                        >Zara<                                 >Bershka<
  • Okrągłe kolczyki
Uwielbiam okrągłe kolczyki! Zawsze miałam takie w swojej kolekcji, jednak przez krótki okres ten trend spadł nieco do kiczu, na szczęście powróciły na górę i teraz już z czystym sercem mogę nosić okrągłe kolczyki, które moim zdaniem dodają Nam pazura! :)

    
         >Zara<                                    >Zara<                                  >Bershka<                                >Bershka<


Wy też lubicie podane prze zemnie trendy?
Które są Waszymi ulubionymi, a których nie znosicie?

Komentarze

  1. Fioletowy kolor i plecione torebki zachwyciły mnie najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o złoto paski kwiaty i plecione torebki w okresie letnim to ja zawsze byłam za takim trendem Natomiast ja nigdy nie goniłam mody i generalnie też jej nie śledzę jeżeli coś się pojawia w sklepach i to mi się podoba i faktycznie tego potrzebuje to wtedy kupuję :) zmień sobie kochana w ustawieniach na blogu z htpp na htpps ;) bo ci się pojawiają reklamy z wirusami a wtedy będziesz miała bezpieczną stronę :* Jak nie wiesz jak to zrobić to napisz do mnie na przykład na Instagrama to ci wtedy wytłumaczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet, torebki kosze, falbany, perły, styl marynarski i złoto- lubię te trendy. Ze złotem miałam kiedyś tak samo, sądziłam, że nie wypada, za bardzo rzuca się w oczy, ale zmieniłam zdanie. ;) Fioletowych ubrań nie mam dużo, mam nadzieję, że w sklepach pojawi się jeszcze coś ciekawego w tym kolorze, bo jest piękny. Falbany to moja miłość od wielu lat. Paski są bardzo uniwersalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te trendy przypadły ci do gustu. :)

      Usuń
  5. mój faworyt to dodatek w postaci falban :) bardzo się cieszę, że jest mody teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo z tych trendów przypadło mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne trendy,plecione torebki ,falbany i zawsze marynarski styl na lato najlepsze!




    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej z tych zaprezentowanych trendów podobają się :złoto, styl marynarski i plecione torebki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupić plecioną torebkę :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe trendy, niektóre z nich wracają w nowym wydaniu
    moje blogi:
    dizzyfashion1.blogspot.com
    mad-girl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje mi plecionej torebki :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak zdecydowanie kolor fioletowy i torebki są i moimi ulubieńcami, pozostałe też bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj nie sugeruję się trendami, muszę się po prostu dobrze czuć. Jednak te klimaty by mi pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także muszę się w czymś dobrze czuć, ale w trendach zawsze znajdę coś dla siebie. :)

      Usuń
  14. Uwielbiam fioletowy, uwielbiam plecione torby, styl marynarski i okrągłe kolczyki. Nienawidzę falban a styl japoński mnie śmieszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kiedyś śmieszył, ale doszłam do wniosku, że jeśli nie jest to przesadzone to czemu nie. :)

      Usuń
  15. Biała koszula w paski bardzo ładna :D
    Jednak mało w tym sklepie jest rzeczy które by mi się spodobały ;)

    Zapraszam :D odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś tegoroczne trendy nie za bardzo do mnie przemawiają ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znalazł bo coś dla siebie, bo tych trendów jest trochę więcej, ja jednak pokazałam te które mi się najbardziej podobają. :)

      Usuń
    2. W sumie to logiczne - wszak to Twój blog, a wszystkiego pokazać nie dasz rady (tzn. pewno byś dała, ale taki natłok informacji nie jest fajny) ;P

      Usuń
  17. Czekam właśnie na plecioną torebkę z Mango, mam nadzieję, że będę z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się te kosze i muszę sobie jakiś sprawić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już chyba w każdym sklepie znajdzie się takie torby. :)

      Usuń
  19. miałam nadzieję, że trend plecionych torebek powróci :) Są piękne ! A pastelowo fioletowa sukienka to moje marzenie tegorocznego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wypatrywać, na pewno się gdzieś pojawi. :D

      Usuń
  20. Większość z tych trendów przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Styl marynarski jest najbardziej w moim guście, więc nie powiem, że cieszę się, że znajduje się w tegorocznych trendach. Jednak reszta nie w moim stylu.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fiolet rządzi! <3 A bluza z napisem trochę jest w stylu bluzek z ZOiO https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie odwiedzałam tego sklepu. :)

      Usuń
  23. Mój faworyt to japońskie inspiracje, jestem zakochana. Okrągłe kolczyki również skradły mi serce!

    Świetny post!
    Pozdrawiam gorąco.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie https://rubatosisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. plecione torebki i falbany to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Plecione torebki są śliczne! Mam ogromną ochotę kupić sobie przynajmniej jedną sztukę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się już w coś zaopatrzyć :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie bluzeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się najlepiej odnajdę w marynarskim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolczyki koła i falbany, to cała ja :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla falban i stylu marynarskiego jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się plecione torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz