Inspiracje życia, Motywacje świata #12

 W oczekiwaniu na wiosnę mam dla was dawkę inspiracji. Póki co za oknem ponuro i może nie jeden z was powie, że dopiero jest luty, ale je już myślami jetem w okresie kwitnących roślin i zapachu ożywionej przyrody.
Póki co skupiam się na sesji zimowej. Pozostał Mi jeszcze jednej egzamin i spokój! Czy Was też, zaczynając studia, lub kolejny semestr, intrygowało, jakie przedmioty pojawią się w planie na kolejny semestr? Ja najbardziej nie mogę się doczekać psychologii. :)
Propo inspiracji, chciałam wam pokazać wiosenne ogrody, dzięki którym ożywam i o, których w przyszłości marzę. Piękne wnętrza, cudowne lustra, który mnie zachwyciły, ale oczywiście nie mogło by się też obejść bez mody. ;)

Spodobały Wam się dzisiejsze inspiracje?
Zawsze dodawałam mieszankę inspiracji modowych, kosmetycznych, ślubnych, wnętrz i jedzenia. Ale ciekawa jestem jakie inspiracje Wy najbardziej lubicie oglądać?

Komentarze

  1. Piękne inspiracje ja myślami też już jestem wśród kwitnących drzew i pachnących kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już w sercu czuję wiosnę, ostatnio było bardzo ciepło, powyżej 10 stopni, ale w tym tygodniu ma przyjść zima z najprawdziwszym mrozem! Brr, aby do wiosny!!!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Oj tylko nie to! :o Zima mogła by już odejść. :(

      Usuń
    3. Własnie przyszła eh mroźno :(

      Usuń
  2. Czeka się na ta wiosnę śpiew ptaków ,kwitnące drzewa. Moje inspiracje to kwiaty, krajobrazy ,dodatki do mieszkań.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. i zrobiło mi się tak niesamowicie tęskno za wiosną! ach, juz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne... jeszcze trochę i wiosna, ja staram się nie przejmować pogodą, ta lepszą można znalezć na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fakt. Nawet w zime można przeżyć wyjątkowe chwile. :D

      Usuń
  5. Te ogrody bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje, zwłaszcza ogrody. :) Pewnie, że fajnie wiedzieć jakie przedmioty będą w następnym semestrze i jakoś mentalnie się przygotować. :D Ja mam rozpiskę na wszystkie lata studiów, więc wiem czego się spodziewać, chociaż mają szykować się jakieś zmiany. Zobaczymy jak to będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też mam rozpiskę przedmiotów obowiązujących mnie, ale nie mam dokładnie przedstawione co jest w jakim semestrze.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Sama bym takie chciała! Niestety, póki co, za mało miejsca.

      Usuń
  8. Ciekawe inspiracje :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te wnętrza domów !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię zimę, więc nie narzekam. :P Mimo wszystko trochę mi się tęskni do wiosny;)
    Obserwuję;>


    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. incredible post dear wonderfull inspirations..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow te ogrody są po prostu czarujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wszystko wygląda ;) Luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre luksusowe, a inne przytulne. Połączenie jest najlepsze!

      Usuń
  14. super zdjęcia :D Lubię takie inspirujące posty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne inspiracje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie inspiracje :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli ci się tu podoba to zostań, jeśli nie, to nie. Nic na siłę.

      Usuń
  17. Przepiękne inspiracje :) Zebrałaś świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne inspiracje! Aż czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki miałam zamiar! By było czuć już wiosnę. :)

      Usuń
  19. Piękne detale :) Uwielbiam takie wnętrza :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne inspiracje, ja też już jestem duchem z wiosną , dość tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Mogła by się już ona skończyć. ;)

      Usuń
  21. Świetny wpis!
    Zapraszam do siebie
    https://sferapiekna.wordpress.com/2018/03/05/maybelline-fit-me-ulubiony-podklad-ostatnich-miesiecy/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz