Mój chłopak przejmuje bloga, czyli 8 prawd o mnie

Cześć, w końcu udało mi się ,,przejąć'' kontrole :D 
Jestem Michał, chłopak Pauliny ale to chyba już wiecie, zdażyło się wam też, pewnie mnie widzieć. Zazwyczaj jestem pierwszą osobą, która czyta jej wpisy i osobistym edytorem (Chyba że akurat jest na mnie zła :) ).
Postaram się przedstawić Paulinę z mojego zwykłego (a może i niezwykłego) punktu widzenia.
Oto kilka ciekawostek z życia z Pauliną.

1. W nocy tylko w zbroi!
Myślę że Paulina z powodzeniem w nocy wykonuje więcej akrobacji niż w ciągu całego swojego życia, jest mistrzynią świata w wierceniu się. 
Znacie te memy o spaniu z dziewczyną? 
Przy Paulinie to pikuś!
Nie wiem jak ona to robi ale potrafi w ciągu jednej nocy obrócić się o 360 stopni, kilka razy. Więc budząc się w środku nocy, czymś normalnym są jej stopy na poduszce lub mojej głowie. 
2. Mistrzyni tetrisa
Jak większość kobiet Paulina ma masę ciuchów, i jak zwykle za małą szafe, ale poza oczywistym problemem pod tytułem ,,Nie mam w co się ubrać'', czasami ma problem ze zredukowaniem ilości ubrań. Jest za to mistrzynią wykorzystania szafy w 100%. Potrafi wcisnąć ubrania tam gdzie żaden człowiek by nawet nie próbował (Nawet w momencie tego posta przytargała do domu dwie bluzki i sukenkę :D). 
3. Miłośnik filmów
Jak już pewnie zauważyliście Paulina ogląda ich masę, potrafi tak spędzić cały dzień (jeśli tylko ma na to czas). Takiego portfolio obejrzanych i ocenionych filmów nie powstydził by się żaden krytyk. Apropo oceny, nie przepuści żadnej produkcji i to bez taryfy ulgowej.  Niestety jednak dalej nie mogę namówić jej do obejrzenia kilku klasyków np. Psy, Pulp Fiction czy Demony Wojny, więc jako miłośnikowi starego kina, czasem z tego powodu krwawi serduszko. :( Czasem trafia się też naprawdę dobry nowy film, ale o tym pewnie wiecie z poleceń Pauliny.
4. Obieżyświat i marzyciel 
Paulina to zapalona podróżniczka, najchętniej zwiedziłaby cały świat, a z każdego odwiedzonego miejsca musi koniecznie przywieźć magnes na lodówkę, bo inaczej wyjazdu nie można zaliczyć. Łącząc jej zmiłowanie do podróży i zwiedzania, z dyplomem logistyka, otrzymujemy dokładnie zaplanowaną, każdą wycieczkę. Nawet nie wiecie jaką to sprawia jej przyjemność, już na kilka a nawet kilkanaście dni przed wyjazdem, rozpoczyna się żmudny proces planowania każdego dnia. Zazwyczaj kończy się to znalezieniem miejsc, których przeciętny zwiedzający, nie miał by szans zobaczyć.

5.  Cicha woda 
Pomimo że zazwyczaj wpisy są o makijażu, modzie czy kosmetykach, to Paulina jest też fanką bardziej męskich zabaw. Od kiedy zabrałem ją pierwszy raz na strzelnice to chyba obraziła by się, gdybym pojechał tam sam. Idzie jej coraz lepiej, a odwagą w testowaniu coraz silniejszej broni zawstydziłaby, nie jednego faceta. 
6.  Najlepszy dekorator wnętrz jakiego znam
Paulina uwielbia aranżować wnętrza i  kupować ozdoby. Masę czasu potrafi spędzić na wymyślaniu coraz to nowych ustawień czy dekoracji. Często dane ustawienie nie wytrzymuje dłużej niż tydzień, a jeśli zbliżają się święta lub hallowen to w jej głowie pojawia się szał na coraz to nowsze wystroje wnętrza. Jest fanką świeczek, im więcej tym lepiej, a jeśli do tego pachną to musi koniecznie je mieć!

7.  Miłośnik zwierząt
Ostatnio w domu rodzinnym Pauliny pojawił się pies, troszkę nawet się do tego przyczyniłem ale nie o tym. Paulina najchętniej miała by tyle zwierząt ile by tylko mogła, kiedyś nawet planowała mieć cały pokój zwierząt za wyjątkiem pająków, których panicznie się boi.
8. Fotograf 
Paulina jest zapalonym fotografem, i pisząc to nie mówię o bieganiu z telefonem ale o gonieniu najbliższych z aparatem i robieniu coraz to ciekawszych kadrów. Uchodzi też za mistrza selfie, bo potrafi bez podglądu zrobić (nawet lustrznką!) prawie zawsze, idealne zdjęcie.

To by było na tyle, jest tego dużo więcej, ale zostawie to na kiedyś, może jeszcze tu zajrzę. A teraz wracam na drugą stronę aparatu, bo przecież ktoś musi też ją sfotografować żebyście mogli oglądać kolejne wcielenia Pauliny we wpisach.

A teraz tradycyjnie, pytanie na koniec:
A wy co chcieli byście jeszcze wiedzieć o Paulinie?
A może chcieli byście zobaczyć kulisy poszukiwań plenerów i powstawania wpisu? 

Komentarze

  1. Bardzo fajny post, miło czytało się ciekawostki o Paulince :-) Kulisy poszukiwań plenerów chętnie obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam swoją imienniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki słodki post <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudio, nie uznaje wzajemnej obserwacji, jeśli chcesz to zaobserwuj mnie, jeśli ja będę chciała, to również zaobserwuje, a na pewno odwiedze twój blog. Jednak nic na siłę, takimi słowami prędzej odstraszysz, niż zachęcisz do obserwowania twojego bloga. :)

      Usuń
  4. Sporo mianownikow wspólnych znajduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny wpis. Swego czasu też strasznie się wierciłam śpiąc, ale potem mi w końcu przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też mi w końcu przejdzie. :) Chociaż ja to zasypiam i budze się w tej samej pozycji, więc nie wiem o czym Michał mówi. ;)

      Usuń
  6. świetne fotki :D Ja sama nie umiem sobie zrobić ładnych zdjęć... zawsze robi około miliona prób, żeby zrobić chociaż jedno ładne zdjęcie :O

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie je, też robiłam sama i tylko czekałam, aż Michał napisze post, żeby je już dodać. Gdy robimy selfie ze znajomymi, to zawsze jest "Paulina ty zrób, bo z twojej ręki to wychodzi jakoś lepiej" hahaha. Ale spokojnie, mi też czasem nie wychodzą i muszę parę razy próbować, lub mam gorszy dzień gdzie na 20 zdjęć wybiore jedno, albo żadnego.

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o klasykę kina koniecznie posłuchaj chłopaka i skuś się na jego propozycje, bardzo dobre pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się przełamuje, choć nie przepadam za starymi filmami, głównie z powodów technicznych, ponieważ na to zwracam ogromną uwagę.

      Usuń
  8. Hehe super wpis :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niektórymi rzeczami mam podobnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis! Czekam na więcej w tym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno się tak nie uśmiałam 80% tego to właśnie ja! Chyba tylko z wyjątkiem ciuchów bo przeszłam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Cieszę się, że cię ten post rozbawił. Ja nie potrafię mieć mało ciuchów, zawsze szkoda mi je oddać skoro są jeszcze dobre, mimo, że mam ich za dużo. :)

      Usuń
  12. Też mam tak że w nocy potrafię się obrócić z milion razy:D no i oczywiście zabieram mężowi kołdrę i owijam się nią w rulon :D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie napisane !
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na wpis :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/new-things-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Widziałam wiele faktów, pisanych prze blogerki, a, że chciałam coś zmienić, to z głowy wyszedł mi taki oto pomysł. :)

      Usuń
  16. Uwielbiam czytac takie posty☺
    Dwa pierwsze. Punkty są mi baaardzo bliskie😉☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z wpuszczeniem chłopaka za stery ;)
    Lubię takie wpisy, mogę zobaczyć, że nie jestem sama w niektórych wariactwach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Kiedyś muszę odpocząć. :D Chociaż i tak się zajełam zdjęciami. ;)

      Usuń
  18. super pomysł z napisaniem posta przez chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tym postem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :)
    Również podpisuję się pod tym abyś obejrzała Pulp Fiction :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł na post ;D super podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy punkt jest po prostu świetny xD Swoją drogą, wspaniały pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Fajnie się go czyta, jest to zawsze coś innego jak ktoś bliski o nas opowiada ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to napisał heheh :* I fajnie ze jestes miłośniczka fotografii :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Chociaż technika moja wiem, że ubolewa, wie marzę o kursie fotograficznym, może za jakiś czas uda mi się na taki uzbierać. :)

      Usuń
  25. haha, też tak się wiercę w nocy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Chyba każda kobieta ma do tego tendencję. :D

      Usuń
  26. Bardzo miło się czytało, zawsze o sobie jest najciężej mówić, a jednak bliskie osoby najlepiej nas znają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz