Nowości w mojej kosmetyczne #2

Ostatnio zebrało się mi kilka kolorowych kosmetyków, które są dość znane, więc warto poznać opinie na ich temat.
  • Maybelline New York, Affinitone Mineral
Podkład fajnie dostosowuje się do odcieniu skóry, ma ładne krycie, nie jest zbyt ciężki, ale też nie za lekki. Nie wysusza, a nawilża skórę. Jednak minusem jest to, że ma średnią trwałość i wolno wysycha przez co łatwo zrobić mazy lub po prostu zetrzeć ten podkład, przy kolejnych krokach malowania.
Podkład daje efekt naturalnie rozświetlonej cery. Jest bezsapachowy i bardzo wydajny. Opakowanie to jak widać słoiczek z pompką, co jest wygodne, tylko pod koniec ciężko wydostać resztki produktu, przez co, część wyrzucany. 
Cena produktu to ok. 30 zł.
  • Golden Rose
Cienie do powiek, Silky Touch Matte Eyeshadow
Piękny, matowy, niebieski cień wpadający w fiolet. Jest on niesamowicie mocno napigmentowany, przez co trochę trudniej się go blenduje. Cienie nie osypują się i nie zbierają w załamaniach powiek. Trwałoś produktu jest bardzo dobra. Cienie przez cały dzień potrafią utrzymywać się na swoim miejscu. 
Co jeszcze, marka Golden Rose podaje, że właśnie ten produkt chroni skórę powiek przed zanieczyszczeniami, działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Dodatkowo producent mówi, że jest to idealny produkt dla osób z wrażliwymi i skłonnym do podrażnień oczami oraz dla osób noszących szkła kontaktowe.
Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, koszt to ok. 8/9 zł.

Odżywka wzmacniająca paznokcie, Nail Expert, Black Diamond Hardener
Odżywka nie wybiela paznokcia. Lekko utwardza, ale nie robi efektu wow. Zauważyłam, że moje paznokcie nie rozdwajają się tak bardzo ale też nie pozbyłam się tego całkowicie. Produkt jest głównie stworzony jako ochronna baza pod kolorowy lakier, ale nie zauważałam by on, odpowiednio chronił tą płytkę paznokcia.
Produkt kosztuje 13 zł i jest kolejnym bublem z Golden Rose. (Jeśli jesteście ze mną dłużej to wiecie, że kiedyś zawiodłam się też na ich rozświetlaczu), ale mimo wszystko nadal pozostaje z tą marką, ponieważ mają wielwiele świetnych produktów, za nie wielką cenę.
  •  Inglot Extra Long, tusz do rzęs
To mój pierwszy produkt z Inglota i nie jestem nim jakoś bardzo zachwycona. produkt miał ładnie wydłużać rzęsy, a on tego niestety nie robi... Znam lepsze mascary, których cena jest 3 razy niższa! Niestety jestem z tego produktu nie zadowolona, ale nadal ciekawią mnie cienie tej marki!
  • Artdeco, Mat Lip Powder, Pudrowa Pomadka
Przepiękny kolor, który utrzymuje się na ustach przez długie godziny! Wręcz je zabarwia. Ciekawa formuła pisaka, nałożona na usta, nie wysusza ich, ani nie nawilża, sprawia, że nic na nich nie czujemy, jak byśmy na nie, nie nakładali, żadnego produktu. Dla wielu może być to ogromny plus! Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, choć denerwuje mnie troszkę, że nie czuje go wogóle na ustach. Pomadka kosztuje ok. 50 zł, ale jest mało wydajna. Daje piękny efekt lecz ma swoje minusy. :)

Znacie te firmy?
Używaliście przedstawione produkty?
Może któryś was zainteresował?

Komentarze

  1. Pudrowa pomadka bardzo mi się podoba choć cena dosyć spora...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja się na niej zawiodłam, ale może dlatego, że używałam już o wiele lepszy produkt w tej samej cenie.

      Usuń
  3. Akurat nic z tych rzeczy nie używałam jeszcze, także wpis przydatny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się te informacje przydadzą. :)

      Usuń
  4. Świetny lakier kocham Golden Rose! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ja tu nie widzę, żadnego lakieru, tylko odżywke. Proszę nie komentować, jeśli się nie chce czytać. Odżywka nie jest świetna, a przynajmniej dla mnie.

      Usuń
  5. Ciekaw jestem tego produktu z Artdeco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawi, ma piękny kolor;)

      Usuń
    2. Jeśli nie zdenerwowało by was uczucie, że nie macie niczego na ustach, to warto wypróbować! A kolor to fantastyczne bordo. Uwielbiam.

      Usuń
  6. Nie miałam nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowa pomadeczka mnie bardzo ciekawi, ale szkoda, że tak mało wydajna bo cena zaporowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Pięknie wygląda i długo się trzyma, ale na krótko starcza.

      Usuń
  8. Chętnie kupiłabym tę pomadkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z podkładu Maybelline bylam bardzo średnio zadowolona..

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoje plusy i minusy, tak jak piszę. Ale mnie też nie zachwycił.

      Usuń
  10. Pomadka już skradła moje serce! Mam nadzieję, że znajdę ją pod choinką;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty :) Pomadka wydaje się ciekawa :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudrowa pomadka prezentuje się interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych produktów, ale na tą pomadkę chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Może nie do końca wszystkie świetne, no ale... :D

      Usuń
  15. Dlaczego ta pomaxka jest taka droga? :-D
    Co do podkładu to na mojej buzi nie dał rady... ściemniał. Smutek wielki.


    http://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak marka.
      A co do podkładu, to fakt, ma swoje minusy.

      Usuń
    2. Chyba muszę zarabiać dużo pieniążków, żeby kupować takie kosmetyki. Ale jak już będę bogata to czeka na mnie Naked 3 hahahah.

      https://szopit.blogspot.com

      Usuń
    3. Oj też bym chciała mieć dużo kasy. :D Ale mam wystarczająco by raz na jakiś czas pozwolić sobie na coś droższego.

      Usuń
  16. Miałam własnie ten podklad ale mi nie podszedl :(

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mnie nie zawiódł ten podkład, co prawda nie wiązałam z nim zbyt dużych nadziei, ale raczej po niego już nie sięgne.

      Usuń
  17. Z niektórymi zupełnie nie miałam do czynienia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak są to znane marki i produkty dość kojarzone.

      Usuń
  18. Nie miała okazji używać żadnych tych produktów, ale ta pomadka/szminka bardzo mnie zaciekawiła ale zarówno cena odstraszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektórych nie znam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto poznać? Zależy też, których nie znasz. :)

      Usuń
  20. lovely post girl like your powder lipstick its stunning..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten niebieski cień :) Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh the color is super cute darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. niczego z tego jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam jeszcze o pudrowej pomadce, ale wygląda ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo zaciekawilas mnie ta pudrowa pomadka :) Musze wyprobowac:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Great products!
    xx
    https://losaway.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Firmy znam, ale tych konkretnych kosmetyków nie testowałam :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe jak sprawdzi się ten podkład:) osobiście lubię na co dzień takie lekkie podkłady , moim ulubionym jest bourjois healthy mix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wyraziłam swoją opinie. Słyszałam właśnie, że ten podkład Bourjois jest dobry.

      Usuń
  30. Oprócz podkładu z tych produktów nic nie używałam . Niestety podkład nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podkład tak pół na pół.

      Usuń
    2. Czyli go mieszasz z innym czy w jakim sensie pół na pół ? Mi nie pasował bo mam sucha skórę.

      Usuń
    3. "Pół na pół", czyli tak średnio mi się podobał. Ma swoje minusy i plusy. Mi się wydawało, że fajny będzie dla suchej skóry, bo u mnie on nawilża.

      Usuń
  31. Firmy znam ale nie mam za wiele kosmetyków od nich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dobrze znam te firmy oprócz Artdeco, a o Inglocie słyszałam wiele dobrego.

      Usuń
  32. Pomadka zdecydowanie mnie zaciekawiła! Zarówno jej formuła jak i kolorek! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Po tej odżywce do paznokci zaczęły mi się one strasznie rozdwajać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nie. Ale i tak dla mnie to bubel.

      Usuń

Prześlij komentarz