Lubię to. #6

No więc czas na jesienne "Lubię to"! Dawno nie pisałam postu z tej serii, ponieważ nie miałam wystarczająco rzeczy, które chętnie wam zapropinuje. Ale nadszedł czas! Szaro za oknem, liście na chodnikach, a w domu?
  • Termos 
 Przekonałam się co to za cudowna rzecz odkąd chodze na studia. Rano zazwyczaj nie mam czasu na kawę, więc mogę wziąć ją do termosu i wypić w drodze lub na samej uczelni! Coś pięknego. :D Takie termosy znajdziemy wszędzie, chociażby w Empiku, z różnymi napisami czy obrazkami. Teraz jest tego sporo! Nawet na prezezent jest to świetna rzecz, ja właśnie ten termos dostałam od mamy. I jestem z niego bardzo zadowolona. :D
  • Jesienne liście
Nie przepadam za jesienią, ale prawdę mówiąc, te liście na chodnikach dają fantastyczny klimat. To chyba jedna z niewielu rzeczy, które lubię w jesieni. :)
  • John Lemon
John Lemon nigdy mi się nie znudzi. Co prawda nie jest to tanie oraz słabo dostępne(głównie na jakichś większych imprezach), ale czasem można sobie dogodzić. :D Mają tak wiele smaków, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja spróbowałam już chyba z połowy, ale ta druga połowa jeszcze przede mną!
  • Przebieranki na Halloween 
Co najbardziej uwielbiam w tym wydarzeniu? To, że można się wyżyć artystycznie! Makijaże, przebrania, fajna sprawa. Choć raz w roku możemy się wcielić w kogoś strasznego! :D 
Dodatkowo uwielbiam te wszystkie dekoracje wnętrz. Dynie, halloweenowe lampki i świeczki oraz inne tego typu ozdoby. Super!
  • Filmy
Coś dla osób lubiących akcje mam film pt. Jack Ryan:Teoria chaosu z 2014r. Film opowiada o agencie CIA, który wyjeżdza na akcje do Moskwy. Polecam!
Teraz coś smutnego, czyli Obdarowani. Dramat o niezwykle utalentowanej dziewczynce. Serce się kroi, a łzy same lecą. Ale warto obejrzejć.
A na koniec coś z humorem!
Bodyguard Zawodowiec. Świetna akcja komediowa, z fantastyczną obsadą! Po prostu musisz to obejrzeć. ;) 
Terapia gliniarza, jest to mało znana komedia francuska. Idealny film by rozweselić jesienny, szary wieczór. :) 

Co wy najbardziej lubicie w jesieni?
Obchodzicie Halloween?

Komentarze

  1. Halloween nie obchodzę Ale w sumie nie przeszkadza mi to. Jesień lubię jeżeli jest ciepło słonecznie i złotą natomiast zakłada jest szaro i buro to mnie drażni bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Halloween czasem obchodze, a Ja z jesienią to samo mam. :D

      Usuń
  2. bardzo fajny termos :) sama zmierzam kupić sobie jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszędzie są te termosy. W Empiku ostatnio widziałam fajne. :D

      Usuń
  3. O tak, liście na chodniku to świetna sprawa, albo na górskiej ścieżce, gdzie można w nich wręcz brodzić :) Jednak w Krakowie trzeba wcześnie wstawać, żeby się na nie załapać, bo zaraz są wymiatane z chodników. Na termos ciągle poluję - póki co mam tylko kubek termiczny - ale termosy takiej jakości, jakiej potrzebuję, są trochę za drogie jak na spontaniczny wydatek... Wciąż mam nadzieję, że go po prostu od kogoś dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to u mnie na chodniku jest liści dużo! Uwielbiam w nich chodzić.

      Usuń
  4. Super termos, liście też uwielbiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Termos jest super,sama korzystam takiego termosu.Ja bardzo lubię kolorowa jesień.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chyba 5 takich kubków, bo dzień bez porannej kawy to dzień stracony :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja nie muszę każdego ranka pić kawę, ale czasem lubię. :)

      Usuń
  7. Ja zawsze wstaje na tyle wcześnie, żeby jednak wypić tę kawę na spokojnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Mi by się nie chciało. Ja lubię spać :D

      Usuń
  8. Zdecydowanie kubek termiczny z kawą albo herbatą to na uczelni najlepsza opcja. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten termos :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Termosik zawsze spoko 👌👌👌

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  11. Termoski się bardzo przydają w pośpiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie obchodzę tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam Halloween właśnie z tych powodów , szczególnie makeup :) Jak masz ochotę i czas to zapraszam na swojego Youtube , opublikowałam parę Makijaży na to święto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubki termiczne to świetna sprawa.
    Jack Ryan:Teoria chaosu oglądałam i bardzo podobał mi się film.
    Obdarowani planuję obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jesieni najbardziej uwielbiam te kolorowe liście - jadąc przez las, jest przecudownie klimatycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne fotki ! Już po Halloween ale najlepiej go spędzić przy dobrym horrorze i czerwonym winie.
    Obserwuje <3
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko ♥

    Zapraszam także do siebie
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Termosiki jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz