Kolorowe kosmetyki

Ostatnio sporo różnych produktów się u mnie uzbierało, przez co kolejny wpis jest o kosmetykach. Jednak nie mam dla was podkładów, ani kosmetyków pielęgnacyjnych, dziś są to kosmetyki do makijażu. Pojawią się tu marki takie jak Wibo, Hean, Lovely i Rimmel, czyli znane z półek drogeryjnych. A wy lubicie te marki? ;) 
  • Rimmel, Stays Clump-Free Volume Shake Mascara
Producent zapewnia, że produkt da nam pełną objętość i gładkie rzęsy bez grudek. Za te ok. 40 zł, spodziewałam się, że produkt spełni te wymagania. Niestety... bardzo się zawiodłam. Brak wydłużenia rzęs, no ale ok, przecież ma tylko pogrubiać. Jednak i tego nie robi, nadaje tylko mocną czerń, i lekko podkreśla rzęsy, dając im delikatną objętości. Skleja rzęsy, już po nałożeniu pierwszej warstwy, i nie da się nic z tym zrobić.
Przed każdym użyciem powinno się wstrząsnąć tuszem, wtedy usłyszymy taki jak by klik. Jednak ja tego nie robię za każdym razem, ponieważ po wstrząśnięciu, na szczotce zbiera się bardzo dużo tuszu, co daje nieładny efekt na rzęsach, po ok. 3 użyciu, jest już dobrze, efekt jest w miarę zadowalający, a później, tego tuszu jest już za mało, by uzyskać fajny efekt. 
Następnym razem, zdecydowanie nie kupiłabym tego produktu. Znam tusze o niebo lepsze, a dwa razy tańsze. :) 
  • Hean, Glam, Highlighter Powder (Rozświetlacz do twarzy i ciała)
Jest to złoty rozświetlacz. Na twarzy, muszę przyznać, iż bardzo ładnie wygląda, jednak ja lubię mocne rozświetlenie, a ten produkt daję lekką, naturalną i złotą taflę. Jeśli chodzi o trwałość produktu, jest bardzo dobra, ładnie rozświetla twarz przez długie godziny. Raczej nie uwydatnia niedoskonałości, a jak już, to jest to delikatny efekt. Koszt tego produktu ok. 17 zł, i jest dość wydajny.
Jak wiecie, uwielbiam testować nowości, ale jeśli kiedyś trafię na ten produkt, to niewykluczone, że trafi do mojego koszyka ponownie. :) 
Polecam ten rozświetlacz osobą, które lubią delikatny blask, i uwielbiają złoto na policzkach. :)  
  • Wibo, 3 Steps to Perfect Face Light (Paletka do konturowania twarzy)

Wiem, że na zdjęciu widać, iż to opakowanie wygląda okropnie, i ktoś mógłby powiedzieć, że jest brudne. Owszem, jednak pragnę tu zaznaczyć, że opakowanie tego produktu, tak bardzo się niszczy, i nie da się nic z tym zrobić, a czas poświęcony na czyszczenie tego opakowania, idzie na marne. Pudełeczko blaknie, mocno się rysuje, i pozostawia ślady, których nie da się usunąć.
Jednak może przejdźmy, do samego produktu, kosztuje on 19 zł, a jego wydajność jest średnia. 
Z góry wiedziałam, że nie ma co oczekiwać cudów, po paletce do konturowania za taką cenę. Zacznijmy od tych lepszych produktów w tej paletce.
Róż ma śliczny kolorek. Co prawda, otwierając opakowanie można się przestraszyć, ponieważ róż ma rozświetlające drobinki w sobie, jednak na twarzy nie wygląda to aż tak źle, tego rozświetlenia mało co widać, a my mamy pięknie zarumienione policzki. Produkt, na naszej twarzy utrzymuje się dość długo, więc nie musimy się martwić, o ciągłe poprawianie makijażu. 
Rozświetlacz ma nietypowy kolor. Wygląda to, tak jak by srebrzysty blask, połączyć z różową poświatą. Produkt daję przepiękny efekt, może nie jest on bardzo mocny, ale na pewno mocniejszy od rozświetlacza z Hean. Ma także bardzo dobrą trwałość.
I ostatnie, czyli prasowany puder matujący w kamieniu, tak został on nazwany na opakowaniu. Producent, radzi by używać go tak jak bronzer, jednak ten odcień produktu jest strasznie żółty, i kompletnie nie nadaje się na konturowanie mojej, bladej twarzy... Pozostawia on żółtawe ślady, co nie jest przyjemne. Jedyne do czego mogłabym używać tego produktu, to do ocieplenia, opalonej twarzy, ale na pewno nie do konturowania!
  • Lovely, Skin, Kissing Powder SkinBeautifier, Mineral Loose Powder (Puder silnie matujący)
Czy on silnie matuje? Nie powiedziałabym. Jest to lekki mat, który faktycznie utrzymuj się na twarzy przez długie godziny. Nadaję jej fajnej gładkości i miękkości, jednak nie nadaję się do bakingu, ponieważ na twarzy powstaje wtedy nie przyjemna powłoka, która daję efekt takiej jak by chropowatości? Sama nie wiem, jak to określić, ponieważ pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło. Dlatego do zmatowienia twarzy, jest jak najbardziej ok, ale do bakingu, odradzam! Produkt kosztuję ok. 20 zł, jest średniej wydajności oraz co fajne, nie wybiela twarzy, ale dostosowuje się do kolorytu, Produkt jest przyzwoity, na codzień myślę, iż wystarczający. :)


Znacie te produkty lub marki? 
A może zastanawialiście się nad zakupem tych produktów?

Komentarze

  1. Nie znam tych kosmetyków,ale mierzylam się z zamiarem zakupu tego tuszu od Rimmel, ponieważ lubię tą firmę ☺
    Szkoda że to taki bubel😟
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą maskarą mnie zdziwiłaś, nie spodziewałabym się tyle złego po takiej szczoteczce. Rozświetlacz z Hean mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... Mi też się szczoteczki spodobała, a tu taki bubel się okazał.

      Usuń
  3. Zadnego produktu z tego co pokazalas jeszcze nie mialam ale chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę do konturowania. Róż i bronzer dawno zdenkowane, rozświetlacz ma chłodny odcień, dlatego nie używam go zbyt często. A róż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tu pytanie masz tą jaśniejszą czy ciemniejszą wersje? Bo ja mam jaśniejszą.

      Usuń
  5. Nie używałam tych kosmetyków (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki <3 aczkolwiek tych nie miałam jeszcze okazji przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już znasz przynajmniej opinie na temat tych produktów, gdybyś się z nimi spotkała. :)

      Usuń
  7. Ciekawy ten tusz ;P Nietypowy bajer z tym wstrząsaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cenie produkty, które nie znikają z buzi po godzinie więc puder matujący jest okej, mimo ze nie ma mocnego matu. Ciekawi mnie maskara i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara tak jak pisałam, u mnie się nie sprawdziła, a rozświetlacz wart uwagi. :)

      Usuń
  9. Mam ten sam wariant paletki do konturowania Wibo i ja w tym bronzerze nie widzę nic żółtego. Już go mam powoli na wykończeniu. A też bladzioch ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz ten jaśniejszy odcień, czy ciemniejszy?
      Ja mam jaśniejszy i tak jak pisze wyżej u mnie ma żółty ton.

      Usuń
  10. też bym nie wzięła tego tuszu, jakoś mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji stosować żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na ten puder od Lovely :)♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam bliskiej styczności z żadnymi tymi kosmetykami, ale ten puder ciekawy, szkoda że nie aż tak wydajny jak piszą.. Z rozświetlacza nie korzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wydajność nie jest rewelacyjna, ale też nie jest tragiczna. :)

      Usuń
  14. Kojarzę je, ale nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na ten puder lovely, może mnie wygładzi ;) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie można kupić :) Dziękuję, na pewno zajrzę. :)

      Usuń
  16. Hej, bardzo lubię kosmetyki Wibo, mają dobrą jakość, niskie ceny i często wprowadzają nowinki kosmetyczne :) Miły post, kiss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ostrożna co do kosmetyków Wibo, nieraz mnie zawiodły, ale czasem się spodobały.

      Usuń
  17. Parę z tych kosmetykow znam, ale tusze do rzes zdecydowanie wolę z wyższej półki. Te drogeryjne nigdy mnie nie zadowalają ...
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może polecisz mi jakiś ciekawy tusz? Szczególnie zależy mi na wydłużeniu, ale też na objętości.

      Usuń
  18. Dla mnie są to nowości .Ostatnio trudno mi dobrać tusz do rzęs.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo. Sporo już przetestowałam, a może z jeden produkt, lub dwa, mogłabym z czystym sercem polecić. :)

      Usuń
  19. Lubie kosmetyki wibo są dość tanie i nawet dobre:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż z tej paletki Wibo wygląda przepięknie. :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ostatnio kupić sobie ten tusz dobrze ,że pożałowałam kasy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków .:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlacz mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To jest skład: Illite, Mica, Magnesium Stearate, Bismuth Oxychloride, Silica, Aroma, Sodium Saccharin, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Aqua

      Usuń
  25. Nie maluję się dużo więc jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe to nie mam rozeznania. Jakkolwiek tusz do rzęs z Maybeline żółty to mój odwieczny ulubieniec! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Żaden z nich mnie nie kusi na szczęście. Najlepszy puder długotrwale matujący jak mam jest z Aliexpress - by Nanda. Jest genialny i kosztuje koło 7-8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie bym je przetestowała, nawet buble :) lubię sobie wyrobić zdanie o kosmetyku i poczuć go na własnej skórze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Tusze z Rimmela to chyba najgorsze co może być, już nigdy nie kupię od nich tuszy i kilka razy się już nacięłam :) więc im mówię stanowcze nie :D reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie stosowałam żadnego z nich, kiedyś miałam jakis tusz Rimmel i był fatalny- zrazilo mnie to do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś miałam tusz Rimmel, nie byłam za bardzo zadowolona z tego produktu, bo bardzo sklejal mi rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że wiele osób mówi, iż tusze z Rimmel są słabe, szkoda, że nie wiedziałam tego przed zakupem. :)

      Usuń
  32. ten tusz długo za mną chodził, ale za każdym razem w ostatniej chwili odkładałam go na półkę :D może to i dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Najczęściej używam tuszu do rzęs Lovely - nieźle się sprawdza i jest w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tą paletkę z Wibo i używam z niej tylko róż i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie miałam okazji używać żadnego z nich, ale słyszałam o nich

    OdpowiedzUsuń
  36. Na najbliższej promocji będę polować na ten puder. Mój z moia już się kończy i czas na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go w Rossmanie, a niedługo ma być wielka wyprzedaż!

      Usuń
  37. Miałam kiedyś to trio do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię cienie do powiek Wibo, Lovely

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz