Ramiączka Lovees i wiązne balerinki

 Cześć wam, moi kochani!
Co prawda dziś na czarno, ale z ciekawymi elementami, o których sobie troszkę porozmawiamy. :)
Ramiączka, ostatnio często pokazywane w social mediach. Choć nie każdemu przypasowały, to i tak wiele z nas je kocha. Niektórym mogą się wydać zbyt erotycznym dodatkiem, ale dobrze dobrane, komponują się ze stylizacją, dając nutkę tajemniczości.
Moje ramiączka, mam ze sklepu Lovees i całkiem dobrze mi się je nosi.
Użyłam słów "całkiem dobrze", ponieważ tu dochodzi mały problem, dziewczyny z większymi piersiami mają gorzej! I teraz już wiem, jakie ramiączka były by dla mnie najwygodniejsze! Trzeba, uważnie przyjrzeć się danemu modelowi, i choć na pewno moje ramiaczka będą użytkowane, to już wiem, że powinnam wziąć produkt bez paska pomiędzy piersiami. Wtedy było by idealnie! Fajne jest też to, że można te ramiączka zakładać na plecy, i wtedy pięknie podkreślają dekold z tyłu.

Baleriny wiązane kokardką to trend, który był mocno znany w tamtym roku. Choć już nieco zanikł to ja nadal kocham takie buty! A wiecie od czego się wszystko zaczęło? Takie balerinki pierwszy raz pojawiły się na pokazie Miu Miu. Od tego czasu wszyscy pokochali ten model butów!
Ale uwaga! Są one niebezpieczne. Jak wiadomo, wiązane na kostce buty, optycznie skracają nogę, co nie jest dobre dla osób z masywnymi nogami. :( Czyli m.in. nie są one dla mnie. Ale wyznaje zasadę, jeśli ci się coś podoba, to dlaczego masz sobie tego odmówić! Oczywiście zasada ta powinna mieć pewne swoje granice, a taki but nie robi mi tragedii, więc nie zrezygnuje z nich!

Ramiączka/Straps - Lovees
Bluzka/Blouse - Bershka
Spódniczka/Skirt - H&M
Buty/Boots - H&M


Nosicie ozdobne ramiączka?
Podoba wam się taki dodatek?
A jak z butami?
Będziecie ten trend kontynuować i w bieżącym roku? ;) 

Komentarze

  1. Podobają mi się takie ramiączka u innych, ale sama się na nie nie zdecydowałam. Co do balerin, to tak jak napisałaś wiązania bardzo skracają nogi, a ja nie chcę sobie tego robić, więc wszelkie buty tego typu omijam szerokim łukiem. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post, dear! You look very beautiful :) A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nosiłabym takie wiązane buty, bo mam chude łyski (aż za chude), ale na mój rozmiar i tak nie dostanę damskich butów :D Ogólnie takie modne rzeczy uważam za ryzykowne: w momencie, kiedy są modne kosztują masę hajsu, a potem szybko przemijają i noszenie ich robi trochę złe wrażenie - przynajmniej mi się źle kojarzy. Rozumiem, że niektórym po prostu podoba się taki a nie inny element ubioru, ale jak widzę dziewczyny w galerii ubrane od stóp do głów w modę sprzed czterech lat to trochę mnie to razi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, czasami przestarzała moda, przeraża. Jednak myślę, że takie wiązanie nie jest niczym złym, szczególnie, gdy ubierze się je z odpowiednim ubiorem. :)

      Usuń
  4. uwielbiam te wiązane balerinki <3 sama mam kilka par.
    A ramiączka super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa cudowne!:)
    Klikniesz w banery na moim blogu bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty niezbyt w moim stylu, ale te ramiączka do stanika bardzo lubię :)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu wszystko się podoba. :) Ale fajnie, że chociaż ramiączka ci się podobają. :)

      Usuń
  7. Ja wyznaję zasadę, że wszystko jest dla ludzi i nie warto się ograniczać. Wcale nie masz masywnych nóg! :)
    __________
    sprawdź mnie:
    blog @mavselina | youtube @mavselina | instagram @mavselina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Dziękuję za komplement kochana ;* Ale niestety masywne nogi mam... Zawsze ciężko mi było nad nimi pracować, bo mimo ćwiczeń, one praktycznie były nieruszone. W porównaniu do reszty ciała, największy kłopot mam z nogami i najwięcej tłuszczu idzie właśnie w okolice ud i łydek. Przez to mam też kłopot z doborem spodni, bo najlepiej na nogach miałabym dany rozmiar, a w biodrach, czy pasie o rozmiar mniejsze. Przez to też praktycznie zawsze nosze pasek. :(

      Usuń
  8. Podobają mi się zarówno ramiączka, jak i takie wiązane buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobaja mi sie wizane buty jednak na zdjeciach wygladam moim zdaniem jak paczek bo skracaja nogi tak jak napisalas :) wiec sobie je odpuszczam, jest wiele innych butow ktore fajnie wygladaja.Ramiaczka swietne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Jest wiele innych, też świetnych butów. :D

      Usuń
  10. Takie ramiączka to świetna sprawa, sam mam nawet takie :)
    Jesli chodzi o takie balerinki to mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Fajnie, że ramiączka przypadły ci do gustu. :)

      Usuń
  11. Takie ramiączka naprawdę fajnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramiączka mi się podobają, muszę sobie takie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Lovees (link masz w poście), kupisz fajne ramiączka za niewielką cenę, ponieważ kwoty wahają się między 20, a 30 zł.

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się tego typu ramiączka u innych, ale sama nie miałabym chyba odwagi takich włożyć. Czułabym się jak szynka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, dlatego nie kupowałam tego produktu, póki Lovees nie zaproponował mi współpracy. Pomyślałam - czemu nie, no i powiem ci, że nawet fajnie to wygląda i jestem mega zadowolona. Chętnie kupiłabym sobie jakieś inne jeszcze, ale tu też trzeba uważać do czego się wkłada takie ramiączka. No i bluzeczka musi mieć odpowiedni dekolt... A ja niewiele takich ciuszków mam, do których mogłabym założyć takie ramiączka, ponieważ albo wyglądało by to zbyt wulgarnie, albo po prostu nie było by ich widać.

      Usuń
    2. Dopóki się nie sprawdzi, to ciężko jest w 100% wyrazić o tym zdanie ^^
      To masz pretekst do kupienia nowych ciuszków ;D

      Usuń
    3. Hahaha fakt. Nie kuś! :D

      Usuń
  14. uwielbiam takie balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, śliczne buciki. Pięknie wyglądasz :*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie ozdobne ramiączka, ale baleriny już nie są w moim guście :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, zawsze można sprawić sobie podobne, bez wiązań. :) Fajnie, że ramiączka ci się spodobały. ;)

      Usuń
  17. Mega seksowne są takie wiązania i ramiączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ramiączka i baletki są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne balerinki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają takie ramiączka <3
    Pozdrawiam
    My blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramiączka super, a co do butów to nosiłabym 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się całkiem podobają te ramiączka ale tylko na kimś, samej mnie jakoś nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz