Rewolucja z REVOLUTION

Myślałam, że kupno produktów marki Makeup Revolution, będzie moją małą rewolucją, ponieważ słyszałam ogrom pochlebnych opinii na ich temat. Dodatkowo niektórzy uznawali, iż produkty Makeup Revolution, można równać z drogimi kosmetykami.
Nie rozumiem tego zachwytu. Dla mnie te produkty są po prostu zwyczajne, jak na ich cenę są spoko, jednak nie sądzę, iż można porównywać je z drogimi markami. 
Jeśli jesteście chętne zapoznać się z produktami jakie przetestowałam oraz jakie są ich plusy i minusy to czytajcie dalej. ;)

  • Makeup Revolution ICONIC PRO Lipstic - Pomadka do ust
Opakowanie produktu jest bardzo eleganckie. Szminka ma odpowiedni, standardowy kształt, dzięki któremu wygodnie się ją aplikuje. Trwałość produktu jest rewelacyjna, trzyma się świetnie, jednak właśnie z tego powodu trzeba bardzo uważnie ją aplikować, ponieważ gdy wyjedziemy poza granice ust, będzie ją ciężko zmazać. Szminka daję piękną nasyconą czerwień na ustach, więc sumując wszystko, na ogół jest to świetny produkt. Jednak nie dla mnie. Trzeba się liczyć z tym, że strasznie wysusza usta, więc według mnie tą szminkę mogą używać tylko osoby, które nie mają, żadnego problemu nawet z delikatną suchością ust. Koszt szminki mocno waha się, od 6 do nawet 23 zł, zależy od sklepu, ale jest to straszna różnica. Ja kupowałam ją w Hebe, za jakieś 18zł, więc sporo przepłaciłam, patrząc na to, iż w innych sklepach mogłam zapłacić za ten produkt o ponad połowę mniej.

  • I Heart Makeup, Naked Chocolate, Eyeshadow Palette
Opakowanie paletki jest do schrupania! Pyszna biała czekolada.
A tak serio, to opakowanie jest wygodne i funkcjonalne, co prawda jest to plastik, ale solidnie wykonany. W środku widzimy duże lusterko i pędzelek do nakładania cieni. Pędzelek jest miękki i dobrej jakości. Dla wielu te pędzelki są zbędne, jednak ja lubię nimi nakładać cienie z drobinkami, warto spróbować jeśli do tej pory używaliście do tego palców. :) Paletka zawiera 16 pięknych cieni: matowych, satynowych i z drobinkami. Jest to paletka z odcieniami brązu: czekoladowe, kawowe i orzechowe kolory. Jak by się uprzeć to można tą paletką zrobić cały makijaż, ponieważ są tu cienie bardzo jaśniutkie, oraz mocno ciemny brąz. Jednak niektórzy, potrzebowali by tu jeszcze czarnego koloru. Jeśli chodzi o trwałość cieni, jest ona bardzo dobra. Makijaż, długo trzyma się na powiece i co najważniejsze, nie roluje się. Pigmentacja cieni jest średnia, więc trzeba się napracować by wydostać z tej paletki nasycone brązy. Co więcej, trzeba uważać przy pracy z nimi, ponieważ się osypują.
Podsumowując, paletka ma swoje minusy i plusy, ale jak na cenę 40 zł, jest dobrej jakości, jednak tak jak pisałam wyżej, nie porównałabym jej z drogimi markami.


Lubicie produkty marki Makeup Revolution?
Używaliście może tych, prze zemnie przedstawionych?

Komentarze

  1. Zakochałam się w kolorze tej pomadki!
    Różnica cenowa spora. Jednak często się spotykam z tym w przypadku kosmetyków Makeup Revolution.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. O dziwo paletka, nie miała dużej różnicy cenowej, wszystkie wachają się ok. 40 zł, plus minus kilka złotych.

      Usuń
  2. Świetna pomadka ale jak widać dla mnie odpada bo i tak mam bardzo przesuszone usta to po niej już w ogóle bym miała :) paletę z chęcią bym przetestowała ale szkoda mi tyle pieniędzy wydawać,bo nie wiadomo czy sprawdziła by się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, strasznie wysusza. A paletka, jak mówiłam, wymaga czasu i pracy, a wtedy jest dobrze. ;)

      Usuń
    2. Wielka szkoda z tą pomadką ale jest wiele innych pomadek i któraś będzie dla mnie idealna :)

      Usuń
  3. Ta szminka to coś dla mnie, poszukuję właśnie takiej co się długo utrzymuje.
    Paletka prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie przeszkadzają ci minusy tych produktów to kupuj! :D

      Usuń
  4. mam białą czekoladkę i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna paletka <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, jakie świetne opakowanie paletki! strasznie mi się podoba :*
    kolor pomadki jest rewelacyjny :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka jest super ale za produktami z revolution jakoś średnio przepadam..
    buziaki kochana :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na mnie też nie zrobiły jakiegoś super wrażenia.

      Usuń
  8. Szminka kolor - super. Takie paletki tez uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kocham tą paletkę, czas się zaopatrzyć :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/jestes-nikim-dopoki-nie-znajdziesz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta paletka😍
    Jednak żadnego z tych kosmetyków nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że każda firma ma jakiegoś swojego bubla :D jednak ja bardzo lubię makeup revolution, nie przypominam sobie abym kiedykolwiek się na nich zawiodła. Mają bardzo dobre produkty- moim zdaniem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mówię, że są to buble, tylko mają swoje plusy i minusy, jednak za taką cenę to na prawdę dobre produkty, jednak nie porównywałabym ich z drogimi markami. ;)

      Usuń
    2. Ja nie sugeruję że są to buble, po prostu uważam że w każdej marce kosmetycznej znajdzie się jakaś czarna owca zarówno w tańszej jak i w droższej :) sama nie mogłabym porównać tej marki z żadną inną ponieważ moje pojęcie o kosmetykach jest małe :)

      Usuń
  12. Śliczne kolorki ma ta paletka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nic nie miała tej marki - ale paleta ma ładne kolory może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadzają ci minusy tych marek to ok. :D

      Usuń
  14. Nigdy nie miałam okazji się poznać z tą firmą :)
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się kolorki paletki, mam różową wersje masz racje troszkę cienie się osypują, ale jak się dorwie na promocji to cena jest adekwatna do jakości ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory paletki są prześliczne- idealne nude. Mam nadzieję, że się dobrze sprawdzi ;) Kiedyś miałam wersję Caramel i bardzo mi się podobała.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy? Masz nadzieje, że się sprawdzi? Proszę, czytaj post, albo nie komentuj.

      Usuń
  17. Z tymi kosmetykami nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz