Pielęgnacja z Nivea

Ostatnio, był wielki powrót marki Nivea, wszystkie blogerki zachwalały te markę, ale czy słusznie? Ja sama skusiłam się na wiele produktów tej marki no i niestety, Nivea nie przekonała mnie do siebie, swoimi nowościami.
  • Nivea, Repair & Targeted Care, Szampon regenerujący do włosów suchych i łamliwych
Nie powiedziałabym, że taki regenerujący... Może zacznę od opakowania, typowe dla szamponów i  poręczne. Koszt takiej buteleczki mającej 250ml to 10 zł, jest to raczej standardowa cena jak na taką pojemność. Szampon pienił się ładnie, a zapach miał typowy dla kosmetyków Nivea. No to teraz najgorsze, czyli skuteczność. Ja nie zauważyłam, żadnej poprawy stanu moich włosów, oczywiście trzeba też uwzględnić, iż moje włosy są mocno zniszczone i przesuszone, ale żebym nic nie zauważyła? Świadczy to tylko o jednym, pożądany efekt jest słaby.
Jest jeszcze jedna rzecz, która u mnie skreśla dany szampon, czyli skuteczność mycia. Po prostu jeśli, ktoś lubi, nie myć włosów przez 2 lub 3 dni, to tym szamponem, później ich nie domyje, dodatkowo przy używaniu tego produktu włosy szybko się przetłuszczają.
NIE POLECAM

  • Nivea, Soft, Krem do twarzy i ciała
Dobry, klasyczny, krem Nivea. Opakowanie, bardzo fajne, pozwala zużyć produkt do końca. Cena dużego pudełka (300ml) to ok. 20 zł, a taki pojemnik jest nie do zużycia! Używam go chyba od 3 lub 4 miesięcy, prawie codziennie, a produktu nie ubywa! Wydajność rewelacyjna. Konsystencja zwyczajna, trochę rzadka, zapach typowy, jak dla marki Nivea. Po nałożeniu na skórę produkt szybko się wchłania i fajnie nawilża, ale niestety nie radzi sobie z mocniejszymi przesuszeniami. Na przykład podczas choroby, mam tendencje do mocnych przesuszeń i właśnie z tym krem nie radzi sobie, ale nie ukrywam, iż wtedy potrzebuje na prawdę dobrego produktu nawilżającego.
POLECAM

  • Nivea, Hairmilk, Mleczny szampon do włosów o normalnej strukturze
Ten szampon pokochało wiele osób. Nieco różni się ceną, ponieważ powyższy produkt przy 400ml kosztuje ok. 14 zł, a ten przy takiej samej pojemności, 15 zł, ale to w końcu tylko złotówka. :)
Zapach i konsystencja standardowa, tu nic mnie nie zaskoczyło. Pieni się bardzo dobrze i świetnie domywa! Przy używaniu Hairmilk, nie ma problemu z niedomywaniem, tak jak w powyższym produkcie. Delikatną zmianę na włosach można było zauważyć, ale bez szału.
DLA WŁOSÓW NORMALNYCH, IDEALNY
DLA WŁOSÓW DELIKATNYCH I MOCNIEJ ZNISZCZONYCH, RACZEJ ODRADZAM

  • Nivea, Olejek w balsamie 'Kwiat wiśni i olejek jojoba'
Wygodna buteleczka, ślicznie wyglądająca. Produkt wydajny, jego cena to 20 zł za 200 ml. Zapach kwiatowy, wiśnia wymieszana z typowym zapachem marki Nivea. Produkt, szybko się wchłania i nie klei się. Nawilża ciało oraz nadaje mu delikatny zapach wiśni. Bardzo fajny produkt, szczególnie na zimę, gdy nasze ciało potrzebuje nawilżenia. Jednak nie należy spodziewać się po tym produkcie cudów.
POLECAM

  • Nivea, Essentials, Urban Skin Detox 1- minutowa maska oczyszczająca
Maska kosztuję 20 zł i jest wydajna. Konsystencja jest przyjemna, z powodu drobnych cząsteczek peelingu. Początkowo, bardzo byłam zadowolona, z tego produktu, ale po pewnym czasie, regularnego używania (i nie mówię tu o codziennym nakładaniu maseczki, ale raczej używałam produktu co dwa dni), produkt zaczął mnie mocno podrażniać. Chcę tu zaznaczyć, że ja raczej nie mam tendencji do uczuleń, czy podrażnień, więc się bardzo zdziwiłam. Jednak po nałożeniu maski, produkt zaczyna mnie szczypać na skórze, a gdy go zmyję,  pozostawia zaczerwienione i podrażnione miejsca. Jednak przez ten czas gdy produkt mnie jeszcze nie podrażniał (mowa tu o jakichś 2 tygodniach), nie zauważyłam, żadnych zmian względem, krostek, trądziku czy innych, które miał zafundować ten produkt.
NIE POLECAM



Wy lubicie markę Nivea?
Ja chyba pozostanę tylko przy ich kremach.
Znacie, któreś wymienione przeze mnie produkty?

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że używałam kiedyś tego pierwszego szamponu. Nie bardzo pamiętam jak sobie radził, ale nie mam związanych z nim traumatycznych wspomnień, więc chyba źle nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się rzadko spotykamy z tak słabymi szamponami, raczej wszystkie domywają mi włosy, a ten niestety sobie z tym nie radził... I czytałam też, później, na wizażu, gdy dodawałam swoją opinie, kilka ocen dziewczyn, które to samo uważały. Byłam ciekawa czy tylko u mnie był taki problem, czy inne dziewczyny też go zauważyły.

      Usuń
  2. U mnie szampon sprawdził się tak średnio, lepiej wypadła odżywka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno już nie miałam produktów Nivea :) najbardziej z tych przedstawionych przed Ciebie zaciekawił mnie olejek w balsamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to najlepszy produkt, z wszystkich wymienionych. :D

      Usuń
  4. ja jakoś nie przepadam za produktami Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z Nivea tylko lakier do włosów,ogólnie nie mam dobrych doświadczeń z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś tego szamponu, ale jakoś szczególnie mnie nie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam kosmetyków tej marki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ich produkty :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Nivea i mam nawet kilka swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek w balsamie kusi mnie jak tylko pojawił się na rynku, ale jeszcze nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy produkt z tych tu, przedstawionych. Warto spróbować.

      Usuń
  11. Mam wielki sentyment do kosmetyków nivea. Ale nie słyszałem o szamponie :) chciałbym go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale tylko do kremów. I kremy oraz balsamy pozostają w dobrej jakości. Ale szampony odradzam. ;)

      Usuń
  12. To chyba jest sprawa indywidualna, każda z nas jest inna i inne mamy potrzeby.
    Ja przykładowo używam płynu micelarnego z nivea i lekkiego kremu, mus do kąpieli to mój idol♥, ale szampony czy mleczka już się nie sprawdzają i ich nie kupuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie sprawę, że każdy z nas jest inny, dlatego przy każdej recenzji staram się uwzględnić to, że np. nie mam skłonności do podrażnień, czy mam bardzo zniszczone włosy. Twoich ulubieńców jeszcze nie testowałam, może przyjdzie kiedyś na to pora. Ale jak sama mówisz, produkty do włosów Nivea, nie są zbyt dobre.

      Usuń

Prześlij komentarz