Nowości w mojej kosmetyczce

Trochę nowości kosmetycznych się u mnie pojawiło i z wszystkich, choć w pewnym stopniu jestem zadowolona. Znajdziecie coś do twarzy, ust i oczu, a dokładniej rzęs.
  • Puder HEAN, matte all day i Puder HEAN, HIGH definition
Są to pudry ryżowe, trasparentne o naturalnych składach, zawierają np. mączkę owsianą, skrobię ryżowa czy skrobię kukurydziana. Obydwa pudry zapewniają wysoki stopień matowienia, bez wysuszenia skóry. Puder wygładza i dostosowuje się do odcienia cery. Utrzymuje makijaż na dobre godziny.
  • Róż AME
Fantastyczny i delikatny róż. Wystarczy go niewiele by musnąć nim policzki, a aby wyglądał pięknie! Odcień idealny dla "bladziochów" takich jak ja!
  • Fluid PAESE, Long cover fluid
I tu mam dylemat. Wspaniałe krycie, idealny odcień i nie wysusza, ale za to bardzo rozświetla. Przypudrowany wygląda bardzo dobrze, jednak jeśli ktoś używa samego podkładu to raczej nie polecam. Ja mam skórę mieszaną i czuje, że byłby to idealny fluid dla mnie na zimę. Ciężki, kryjący i nawilżający. Jednak na lato jak najbardziej odradzam! Cała się świeciłam...
Fajne jest to, że podkład jest w słoiczku, a nakłada się go taką maleńką łopatka.
  • Golden Rose, Matte Lipstick Crayon. Pomadka do ust
Bardzo podoba mi się formuła kredki. Śliczny naturalny, lekko różowy kolorek.
Sama szminka cudnie wygląda na ustach, jednak ma średnią wytrzymałość, a może bardziej standardową. Nie schodzi po pierwszym lepszym posiłku, jednak trzeba ją co parę godzin, poprawiać.
Ja mam tendencje do suchych ust i powiem, że ta pomadka tylko delikatnie wysusza mi usta.
  • Eveline, Magnetic Look, ultra volume mascara
Nie skleja rzęs! Za to pięknie wydłuża je i pogrubia. Intensywny czarny kolor nadaje głębi, a rzęsy są lekko podkręcone. Polecam!

Używaliście któryś z tych produktów?
Może macie do zaproponowania jakieś fajne zamienniki?

Komentarze

  1. Świetne nowości
    Najbardziej ciekawi mnie pomadka z Golden Ross

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super! Ja planuje kupić jeszcze inne komórki.

      Usuń
  2. Czy dobrze pamiętam, że ten podkłąd Paese ma parafinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowany, to tu dodaje ci cały skład: AQUA, CYCLOMETHICONE, MINERAL OIL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, GLYCERIN, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, PROPYLENE, GLYCOL, SQUALANE, SHEA BUTTER, SODIUM CHLORIDE, PANTHENOL, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, METHYL-PARABEN, ETHYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, ASCORBYL PALMITATE, RETINOL, PARFUM, (+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499).

      Usuń
  3. Uwielbiam te pomadki z GR :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam pochlebne opinie, więc uznałam, że i ja, ją sobie kupie. Nie żałuje!

      Usuń
  4. Podoba mi się opis tuszu jednak nie jestem do końca pewna czy szczoteczka będzie mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka jest lekko problematyczna po dłuższym używaniu, ale na początku jet super!

      Usuń
  5. a great entry, it's a pleasure to always stop by here, happy day !!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka kosmetyków znam :) pomadkę z GR mam również, z tym, że inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje kupić, jeszcze jakieś kolorki, jakie polecasz?

      Usuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja lubię produkty GR i na tyle co testowałam to tylko jednego bubla spotkałam :)

      Usuń
  9. Oj podkład również nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ogółem firma Paese ma dobre kosmetyki. Spróbuj innego podkładu ich marki. :)

      Usuń
  10. Gr uwielbiam <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Golden Rose widzę :) oni mają cudowne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. :D Ja też uwielbiam ich produkty, choć raz zdarzył mi się bubel.

      Usuń
  12. Kosmetyki od GR są świetne :) muszę spróbować tego podkładu :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba każdy uwielbia te pomadki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te pomadki w kredce z GR.

    A jeśli chodzi o puszące się włosy, to mi bardzo pomaga MATRIX Oil Wonders - Color Caring Oil. Polecałam go ostatnio w ulubieńcach: https://pure-morning123.blogspot.com/2017/09/5-x-tak-1-x-meh-czyli-ulubiency-sierpnia.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz