My Trip #3: Pszczyna

 
Idealne miasto na dzień oderwania się od rzeczywistości i zatopienia się w pięknej przyrodzie i wspaniałych zabytkach.
Deszcz i niska temperatura przeszkodziła Nam w planach (mówię Nam, czyli mi i mojemu chłopakowi). Ale trochę zobaczyliśmy. W Pszczynie można znaleźć ogromny park z różnymi atrakcjami i to jest właśnie główna rozrywka tego miasta.
  • Atrakcje
Zamek w Pszczynie,
Stajnie Książęce,
Zagroda Żubrów,
I wszystko to znajdziesz spacerując po Zamkowym Parku.
Dodatkowo można jeszcze odwiedzić Skansen, który już znajduje się poza parkiem.

  • Sztamfer-Burger Bar
Wybraliśmy to właśnie miejsce na obiad. W ofercie mają duży wybór różnorodnych burgerów,  ale też można tam znaleźć normalne obiady.
Ja zaryzykowałam i wzięłam coś co mnie zaintrygowało. Oprócz mięsa, sałaty czy cebuli w moim burgerze, był też karmelizowany burak z miodem i wędzony kozi ser. Był to wyjątkowy smak, bardzo przyjemny.
Wystrój fajny, miejsce do posiedzwonią na dworze jak i wewnątrz.
Jesteśmy zadowoleni.

Pszczyna to fajne miasto na jednodniowy wypad. Można tam odwiedzić lokalne kawiarnie na ryneczku, zasymilować się z naturą i poznać historię tego miasta.
Byliście kiedyś tam?

Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie byłam w Pszczynie ale chętnie się wybiorę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam, szkoda że tak mało zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo nie planowałam robić posta na ten temat, więc to dlatego tak mało zdjęć.

      Usuń
  3. Mieszkam niedaleko Pszczyny i byłam tam już dużo razy. Lubię to miasto. Obserwuję! Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej miejscowości, ale jeszcze tam nie byłam :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam, ale miejsce bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda podróż mała czy duża ważne że się wyjdzie z domu sprzed TV, od razu się odpoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie wycieczki. Tam jeszcze nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze nie trafiliście na lepszą pogodę. Karmelizowany burak brzmi intrgująco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. :(
      Początkowo bałam się tego buraka, ale lubię ryzykowne smaki. :D hah.

      Usuń
    2. ja też lubię próbować nowych rzeczy:)

      Usuń
  9. Nigdy nie byłam tam ale lubię jeździć do takich miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam i nawet nie wiem gdzie dokładnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy zakątek! Szkoda, że tam nigdy nie dotarłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie tam :) choć przyznam, ze nigdy tam nie byłam ;) a burger apetyczny, z radością bym takiego zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie wyglądają te burgery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia :) Ciekawe pyszności sobie wybrałaś - chętnie bym skosztowała :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem niedawno odwiedziliśmy Pszczyne. Wspaniałe miasto na rodzinną wycieczkę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Seems to be an amazing travel. This place looks fantastic :D

    I'm new GFC. Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | Protect You HAIR Before and After The SUN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie byłam tam jeszcze. Może kiedyś tam się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tam nie byłam, ale widzę, że całkiem fajnie tam jest. :)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hambuksyyyy uwielbiam:) nie byłam ale może kiedyś mnie tam los poniesie :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe miejsce :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice post and I really like the pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że są takie miejsca :) A jeszcze przyjemniej gdy można w nim pobyć z kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    I really need to travel more :D

    NEW REVIEW POST | YVES ROCHER: Bronzing Duo Powder
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam jeszcze w Pszczynie, stanowczo muszę się tam wybrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Teskno mi do Polski!!!! AAAAA taka nostalgia mnie dopada normalnie :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. nie byłam tam jeszcze :) ale ma klimat :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne jest to miejsce, w sam raz na taką wycieczkę:) A takiego hamburgera sama bym z chęcią spróbowała, zwłaszcza, że ostatnio z tym daniem się "przeprosiłam" i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze kiedy przejeżdżam obok Pszczyny, żałuję, że nie mogę wstąpić. Czas kiedyś się wybrać! ;)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz