W mojej kuchni #4 Sałatka z makaronem w kształcie ryżu

Uwielbiam sałatki, różnorodne oraz te tradycyjne. Ta wywodzi się z kuchni mojej mamy. Jest trochę podobna do tradycyjnej jarzynowej, jednak ma pewne składniki, które ją nieco zmieniają.

Makaron w kształcie ryżu, a inni mówią na to łezki. Jak kto woli, jednak mogę uznać, iż to jest główny składnik tej o to sałatki.
Składniki:
- makaron w kształcie ryżu (200/300g)
- kukurydza (puszka)
- groszek (puszka)
- ogórki konserwowe (ok. 7 szt)
- jajka (ok. 6 szt)
- por
- jabłko (2 szt)
- papryka (2 szt)
- majonez
Wstawiamy wode na makaron i wsypujemy go gdy woda zacznie się gotować.
W trakcie ugotowane jajka kroimy w kostke i przekładamy do dużej miski.
Kukurydzę i groszek odcedzamy i wsypujemy do miski.
Siekamy por.
Następnie kroimy w drobną kosteczkę papryke oraz ogórki. Wszystko oczywiście przerzucamy do miski.
Na koniec dwa jabuszka obieramy i także kroimy w drobną kosteczkę. 
Wszystko mieszamy.
Nie wyjdzie tego mało, więc część przekładamy do małej miski, którą postawimy na stole dla gości lub z której będziemy nakładali sałatke na śniadanie.
Dokładamy do małej miski majonez i mieszamy. 
Smacznego!

Robiliscie kiedyś sałatke z makaronem w kształcie ryżu? 
Lubicie takie sałatki?
Skorzystacie z tego przepisu?
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Makaronu w kształcie ryżu jeszcze nie widziałam ;) Ale sałatka wygląda bardzo apetycznie i chętnie bym taką zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś i była nawet dobra choć osobiście wolę luźniejsze sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam tego rodzaju makaronu :) ale kiedyś sprawdzę :) zwłaszcza, ze lubię taką warzywną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewidentnie przyszła pora na sałatki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamiast jabłka dodaje tuńczyka i jest rewelacyjna! Z jabłkiem nigdy nie próbowałam, więc może pokuszę się o Twój przepis ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ta sałatka, bardzo apetycznie. Z pewnością wypróbuję ten przepis bo uwielbiam takie rózne sałatki, a takiej jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo apetycznie wygląda ta sałatka. :-) Makaronik w kształcie ryżu jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam takie ryżu, sałatka wygląda wybornie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. może coś nowego nam zapodaj?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fajnie, muszę spróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepisy na sałatki zawsze spisuję, bo to najlepsze danie na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ślicznie to wygląda i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "makaron w kształcie ryżu" - to brzmi bardzo intrygująco! A sałatka wygląda apetycznie, chętnie bym taką schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam ale z checia bym zjadła <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podobną sałatkę tylko ze świeżym ogórkiem <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pycha :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie sałatki ;) Lubię je ! Ale bez jabłuszka ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam tego typu sałatki, mniam !!! Obserwujemy? Ja już zaczełam i będe zaglądać do Ciebie po kulinarne inspiracje ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli spodoba mi się twój blog to także zaobserwuję jednak nie uznaję obs za obs. Znajdziesz tu nie tylko kulinarne inspiracje, ale też wiele innych rzeczy. :)

      Usuń
  19. Ja to jestem antysalatkowa mam jakies dziwne skrzywnienie, jak sama sobie nie zrobie to nie rusze hehe:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Rozumiem, ponieważ znam osobę która ma tak samo. Jednak ja uwielbiał sałatki.

      Usuń
  20. Nie robiłam.
    Ale za to jadłam u mojej siostry :)
    Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio zachciało mi się sałatki z porem i zrobiłam bardzo podobną, ale następnym razem wypróbuję z

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz