Szaleństwo zakupowe - Cropp

Dlaczego szaleństwo? Nie dlatego, że nakupiłam wiele ciuchów, ponieważ w prawdzie rzeczy nie kupiłam dużo. Lecz dlatego iż te zakupy internetowe to wielki wyścig szczurów. Były ogromne wyprzedaże, a jak wszyscy wiedzą wyprzedaże=dużo ludzi, a i tak też jest w sklepach online. Zamawiając musiałam być szybka, ponieważ wrzucając do koszyka jedną rzecz (np. koszulkę) i oglądając dalej coś innego, po kilku minutach ta koszulka była już niedostępna. W efekcie nie kupiłam dużo ale i też nie doszło do mnie wszystko, bo jak się okazało, zamówienie przyjęli lecz im brakło towaru.

  • SKARPETKI
1. Cieplutkie, miłe w dotyku "misiowe" :D Posiadają antypoślizg, więc w zimne wieczory mogą być alternatywą papuci. Nie są strasznie grube i to jest plus. Lecz zauważyłam pewne niedociągnięcia, które pewnie zauważycie na zdjęciach. Pierwsze z nich to w różowych skarpetkach antypoślizgowe serduszka są różnego koloru, na jednej skarpetce różowe, na drugiej pomarańczowe, nie wiem czy to specjalnie zrobione czy po prostu wada towaru. Zatem w czarno-szarych skarpetkach animacja czyli wyszyty miś na jednej skarpetce jest wyżej, niż na drugiej i tak samo jak w poprzednich nie wiem czy to specjalny zamiar czy wada, ponieważ moim zdaniem lepiej wyglądało by gdyby te miśki były równo wyszyte :)



  • SKARPETKI Z MOTYWEM DINOZAURÓW
Wygodne, z fajną animacją :) Co tu więcej mówić... Sami zobaczcie :)


  • BUTY
Plusem ogromnym jest iż but zrobiony jest z siatki, oczywiście z przodu i z tyłu podszyty materiałem tylko z boku posiadają dwie siatki bez podszycia, dzięki temu noga ma dostęp do powietrza i gdy używamy tych butów np. podczas ćwiczeń czy na wfie to noga się tak nie poci.

Lubicie kolorowe skarpetki? Zamawialiście może coś ostatnio w croppie? Co sądzicie o sklepach internetowych? Czekam na odpowiedzi w komentarzach;)

Komentarze

  1. Ale fajne skarpeciochy ;)
    Zaczynam sie przekonywać do sklepów internetowych, ale przede wszystkim do zamawiania kosmetyków, jest nie raz dużo taniej, a ciuchy lubię połazić pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt dużo taniej i większy wybór, ale jednak brak możliwości dotknięcia materiału jest minusem. Choć wiele sklepów już ma możliwość zwrotu produktów w sklepie i bez problemu oddają kase xd

      Usuń
  2. Super są te skarpetki idealne na zimowe wieczory. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawy blog więc chętnie ;) Ja już obs

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie skarpetki - są świetne na jesień oraz zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. skarpetki super! a tej częsci garderoby jak wiadomo, nigdy dość :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kupować skarpetki :D Mam wszystkie kolory :D Nawet znajdą się z Croppa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skarpetki :) Ja ciągle coś zamawiam online :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ogólnie dość często dopada szaleństwo zakupowe i najczęściej jest to w trakcie przeglądania sklepów internetowych. Również podoba mi się, kiedy w takiej sytuacji przesyłka będzie wysłana za pomocą kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd bo wtedy szybko dochodzi pod wskazany adres.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz