Początki są trudne

Cześć wszystkim. Mam na imię Paulina, 18 lat, mieszkam na śląsku. Już nie raz zakładałam i prowadziłam różne blogi, miniblogi oraz strony facebookowe. Jednak zawsze po pewnym czasie odpuszczałam, z powodu braku pewności siebie. Na pewno nie jedna z was chciała by się spełniać w swoim życiu, lecz nie ma odwagi zacząć tego robić, w końcu początki są trudne. Lecz trzeba się przełamać! Tym samym nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale postaram się zainteresować was moimi postami. Wszelkie rady od was co do prowadzenia bloga mile widziane :) Mam nadzieje tylko, że mój blog będzie się rozwijał, a ja wraz z nim i nie zrezygnuje po pewnym czasie jak to zazwyczaj bywało. Najważniejsze się nie poddawać :)





        

Komentarze

  1. Świetne słowa i życzę dużo pewności siebie, bo widzę mega fajna dziewczyna Jesteś ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz